recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny bil radio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny bil radio

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gielsgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: slagelse
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gielsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny bil radio
    Sendt: 17-Januar-2016 kl. 19:54
Skal have en ny radio, men hvilken?
er det ligegyldigt hvilken man vælger af Pioneer, sony, alpine eller Clarion ?
eller er der nogen af dem som er væsentlig bedre end andre ?
Tænker i prisklassen 1200-1500
der skal være cd i med mp3 understøttelse
usb i front .
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2016 kl. 23:49
Jeg valgte en Alpine for et par måneder siden. Den har USB og Bluetooth til afspilning af musik og telefon brug.
Har indbygget Parrot chip til håndfri telefoni. Prisklassen var vidst 800 kr. Den som de fleste ser som minus ved Alpine er at den ikke kan skifte farve i lyset.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2016 kl. 00:20
Af de ikke helt billige er det lige meget hvilken du tager af de nævnte.

Men, jeg ville nok sætte andre krav op.
For det første skulle der være enten handsfree eller i det mindste integration af handsfree.
For det andet skulle der være trådløs overførsel af lyd (i mit tilfælde god integration til iphone)
For det tredje skulle der ikke nødvendigvis være et CD drev, men hellere en kortlæser, idet en CD er ret begrænset i lagringsplads, hvorimod et SD kort (eller lignende) nærmest fås med ubegrænset plads.

USB i front ville være lige meget for mig. Jeg gider ikke at slutte min telefon til med et kabel, eller have en USB stick strittende ud af fronten på min radio.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
gielsgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: slagelse
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gielsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2016 kl. 18:39
Er ikke så vild med at have mobilen ind over radioen, det er mega generende for familien,
at jeg skal sidde og snakke arbejde.

Trådløs overførsel af musik er ok.
Har det fint nok med et usb stick.

Ser ud til til blive Pioneer de har modeller med diverse features, så må jeg se om
jeg kan finde lige den jeg vil have.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu