recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG RZ-30LZ13
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG RZ-30LZ13

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Deathrow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2004
Status: Offline
Point: 188
Direkte link til dette indlæg Emne: LG RZ-30LZ13
    Sendt: 02-August-2004 kl. 19:05

Hej!Jeg skriver måske lidt forlængelse af min tidligere tråd, omkring LCD tv til omkring de 12 tusind..

Jeg gik rundt i byen i dag og kiggede på LG RZ-30LZ13, som i butikkerne dernede stod til 17.999,-. Jeg fik ham ned på 16.999,-, hvilket efter min mening ikke er den største rabat, men da jeg kun kan ligge 12.000,- her med det samme og derfor fik jeg lov til at betale de sidste 4.999,- i næste md. Butikken hvor jeg fik tilbudet var Fona.

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i siger til Tv'et i sig selv og om i synes det er et fornuftigt tilbud jeg har fået.. Mener selv at det ville være et godt køb til de penge.. Dog er jeg heller ikke den skarpeste kniv i skuffen hvad angår køb af TV.. :)

Har jeg ret hvis jeg sidder at det er LG's nye serie?

Jeg har ikke set dette tv billigere andre steder. På dvdpriser.dk koster den billigste lige over 20.000,-. Dette kan selvfølgelig forhandles om, men tvivler på at de kommer ned på den samme pris.

Håber der er nogen som vil komme med et godt svar på dette ;)

 

Mvh Silas D-P

Til top
snowatom Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 234
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2004 kl. 22:09

Når man køber et LCD TV, er det meget vigtigt at tjekke opdaterings hastigheden. Jeg ville nok kunne leve med 16 ms, det har jeg i dag på min fladskærm. Men efter at have set skærme helt nede på 12 ms må jeg indse at der er en klar forskel.

Nu skriver du ikke hvor mange tommer TV'et er på, men når det er LCD skal det helst ikke være mere end 16 ms. Mange billige er på 25 ms, og nogle lyver faktisk om dette, og bliver målt helt op til 40 ms, og det er skidt.

Dog er der også positive sider omkring store opdaterings hastigheder (25 ms og derover) og det er at der er mindre pres på hver pixel.

Jo mindre opdaterings hastighed jo større chanche for dead pixels/subpixels.

Håber du kan bruge det til lidt

snowatom

Til top
Deathrow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2004
Status: Offline
Point: 188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2004 kl. 23:00
Du kan se ud fra model nummeret at det er en 30" ;)
Til top
Deathrow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2004
Status: Offline
Point: 188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2004 kl. 23:05
Se den her

Men jeg kan ikke finde nogen steder hvor det står ms.


Redigeret af Deathrow
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2004 kl. 07:41
Jeg har kigget på LG's hjemmeside, men heller ikke her står der noget om responstid på LCD-tv'ene. http://www.lgenordic.com/ 
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
snowatom Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 234
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2004 kl. 08:19

Hvis du er tilfreds med det billede det leverer så er det jo også lige meget med ms oplysningen.

Du er ikke i tvivl om hvis opdateringshastigheden er for dårlig, en fodboldkamp  f.eks. bliver helt forfærdelig at se på. Det er en god test, da der er masser af panorering.

Men er du tilfreds med TV'et, så må det være money well spent

snowatom



Redigeret af snowatom
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu