recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beovision 11 + WAOO TV-box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beovision 11 + WAOO TV-box

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mpeg69 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 01-Juli-2008
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mpeg69 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beovision 11 + WAOO TV-box
    Sendt: 26-Januar-2016 kl. 16:19
Hej alle,

Jeg har store problemer med sammenkoblingen af min WAOO TV Boks og mit Beovision 11.

Problemerne er som følger:
Beovision og boks er koblet sammen med HDMI kabel. Det fungerer for det meste ok... engang imellem ryger forbindelsen dog, og jeg kan så prøve at genstarte TV-boksen og se om det så virker igen... det gør det for det meste..

Nu er jeg barer havnet der, hvor det ikke længere hjælper at genstarte TV-boksen.. WAOO har testet fra deres side, at boksen fungerer fint og kanalerne hentes som de skal... det er muligt at jeg kan få forbindelse igen, hvis jeg genstarter 50 gange..

Når jeg genstarter boksen, så går startproceduren i gang, og jeg kan se det på TV'et.. indtil et vist punkt.. så forsvinder signalet fra boksen til TV'et... D.v.s. at der er forbindelse i HDMI kablet til tv'et, men det er som om HDMI forbindelsen bliver afbrudt og ikke genetableres...

Nogle forslag til hvad jeg kan prøve ?? .. har prøvet en anden HDMI port - samme problem.

På forhånd tak.

/M
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2016 kl. 16:26
Har du prøvet med et andet HDMI kabel? Jeg har selv haft en enhed som virkede engang imellem på min BV11 men efter udskiftning til et bedre HDMI kabel har jeg ingen problemer haft.!
Til top
skandshus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-November-2010
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skandshus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2016 kl. 21:12
Det er med Garanti HDCP fejl du har.

prøv og skift HDMI indgangen og evt pil HDMI kabel ud og indsæt igen imens boksen er tændt.
Du kan evt ringe til din udbyder og spørge dem hvad deres logfil siger om boksen så de kan se om der opstår HDCP fejl
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu