recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilslutninger til JVC DR-MH30
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTilslutninger til JVC DR-MH30

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mkauto Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 82
Direkte link til dette indlæg Emne: Tilslutninger til JVC DR-MH30
    Sendt: 02-August-2004 kl. 19:19

Hej derude i sommervarmen!

Sig nærmer tiden, hvor vi skal til det.

Jeg har læst lidt (en del) i den danske brugsanvisning, og også set forskellige indlæg her. Men - jeg er lidt (meget) i tvivl. Jeg tror jeg har de kabler der skal bruges til:

1: JVC DR-MH30

2: Panasonic TV TX-32PK25F (AV1 - Scart - Audio/video ind/ud RGB ind) (AV2 - Audio/video ind/ud. S-Video ind. Qlink) (På fronten er der så S-Video ind + 1 x RCA Video ind + 2 x RCA audio ind) Allerede med disse 2 apparater er jeg i tvivl.

3: Panasonic DVD-RV 32 (Scart + S-Video out + S-Video out + 1 x RCA Video out + 2 x RCA audio out.

4: VHS Video med AV1 og AV2 + 2 x RCA audio out og 1 x RCA Video ind + 2 x RCA audio ind, samt selvf. antenne ind/ud

5: Force 1122S satelitmodtager med TV Scart + VCR Scart + AUX-Scart + 2 x RCA audio out  samt selvf. antenne ind/ud

Jeg kan godt se at dette vil blive en omfattende redegørelse, hvis nogen kan hjælpe, og jeg kan selvfølgelig blot prøve mig frem ved hjælp af de forskellige manuals, når jeg får JVC'en.

Det er på sigt meningen at VHS maskinen og måske DVD-RV'en skal "udgå", men der er selvfølgelig lige noget der skal flyttes til DVD-R.

Hvis nogen af alle jer som jo nok har den fornødne indsigt, har mod på at komme med et par guldkorn vil jeg være taknemmelig.

PS. Jeg ved hvordan mit DV-mini kamera skal tilsluttes.

Mvh MKAuto Mogens

 



Redigeret af mkauto
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu