recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dårlig oplevelse med Bring (aka not bring)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dårlig oplevelse med Bring (aka not bring)

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2016 kl. 21:39
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Jeg tvivler meget på, at jeg kan få dustin.dk til at skifte transportfirma

Jeg synes nu alligevel du skal fortælle dem om din oplevelse. Det er ikke sjovt at vente en hel dag og så ingen pakke få, fordi et netfirma ikke har videregivet dit tlf nr til sms advisering.

Jeg vil gå så langt at sige, at det netfirma ikke fortjener sine kunder.

Redigeret af Kampus - 30-Januar-2016 kl. 21:42
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2016 kl. 21:44
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Ingen dørtelefon
Jeg bor på tredje sal
Fik ingen sms, intet opkald
Bring mener, at de ikke kan levere mere præcist end mellem 8-16

SMS får du kun, hvis afsender har bedt om (og betalt for) denne ydelse, men det med 8 - 16 er helt normalt. Eller helt konkret noget i denne stil: "En forsendelse fra Elgiganten DOA er lastet på distributionsbil og bliver kørt ud til dig i dag inden kl.16.". At Eldværgen har valgt absolut mest uheldige forkortelse EVER er noget helt andet. Wink
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2016 kl. 21:46
Der er noget jeg ikke forstå.
For det første skal pakke portoen være så billig som muligt, så reelt er der firmaer der laver konstruktioner så man kan få folk til at arbejde for langt under hvad man normalt får via overenskomst.

Og så forventer du at chaufføren ringer eller SMS, når der skal leveres en pakke?
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2016 kl. 21:57
jake51, jeg kan sagtens forstå din frustration. Jeg har stået i lignende situationer mange gange. Min første kommentar i tråden mht. Post DK var aktuel så sent som i går. Jeg tror dog desværre, at du har nogle lidt for urealistisk høje forventninger til varelevering med logistikfirmaer.

Måske havde det været bedre at få leveret til et pickup point? Selv er jeg så heldig at både Bring og GLS har pakkeshops ca. 300 meter fra min bopæl. Kun Post DK jager mig byen rundt.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2016 kl. 22:12
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Jeg tvivler meget på, at jeg kan få dustin.dk til at skifte transportfirma
Hm... Under leveringsbetingelser:
Ordrer leveres normalt som postpakke via Post Danmark og kan følges i deres Track & Trace system. Forsendelsens nummer får du via din personlige ordrestatus på vores hjemmeside.

??? Har de ændret det, eller er din pakke ikke "normalt"??

Mvh. JørgenT
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2016 kl. 05:37
@Jake51

Jeg har på intet tidspunkt sagt at det var din skyld. Prøvede bare at stille et uddybende spørgsmål.

Det har du ikke svaret på.


Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2016 kl. 08:33
Jeg kan ikke sige noget nyt, så lukker den her
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2016 kl. 09:45
Jeg tror også du er en af de få.

https://dk.trustpilot.com/review/www.bring.dk
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2016 kl. 12:18
Når jeg får ting fra england via enten GLS eller det engelske post.dk som rent faktisk overbringer til Bring, så får jeg slet ikke pakker til døren mere. De kører ikke ud i området, men afleverer i en drop-off kiosk ca 600m fra hvor jeg bor. Det vil jeg faktisk også hellere have end have dem til at forsøge at bringe ud, så kan jeg selv hente når jeg har tid (efter arbejde)

Hvad angår fragtselskaber generelt så er det ekstremt sjældent de bringer pakker til dørs i etageejendomme uden dørtlf. Som regel har distributører (de helt store lagre som netforretningerne køber fra) aftaler med logistikpartnere der hedder "til kantsten" - til dør eller endnu vigtigere - personlig aflevering på en eller anden specifik etage er ekstra omkostning. Og der bliver aldrig ringet inden. Afhængig af fragtselskab kan det faktisk koste helt op til 500 ekstra i fragt for at få en fragtmand til at ringe i forvejen. (tro mig de tager i den grad penge for at gøre den slags!)

Der er endvidere ret så stor forskel på om det er dustin.dk eller dustinhome.dk - det ene er b2b og det andet er til privatbrugere. til erhverv er der som regel ingen som helst aftaler ud over til kantsten med mindre man aftaler andet, men så får man som regel også lov at betale for det, for det er ikke en tjeneste fragtselskaberne yder gratis. 
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bibihest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2016 kl. 13:48
Det er træls ikke at få sin pakke, men lige i dette tilfælde, kan jeg nu sagtens forstå chaufføren. Er der ingen dør telefon, så render de jo ikke op med en stor pakke for at checke om man er hjemme og så tager den med ned igen.

Havde du haft dørtelefon, kunne jeg forstå du var sur.
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2016 kl. 16:47
@Jake51

Jeg mener helt klart at chaufføren burde have ringet. Hvis der ingen dørtelefon er, så går jeg udfra at døren heller ikke er låst? Hvis døren ikke var løst, burde han have lagt en seddel i din postkasse. Jeg tror fragtfirmaet allerede har registreret at der ingen dørtelefon er og ikke er kørt til din adresse. De mange gange jeg har fået leveret af andre end post dk, mener jeg at de har ringet mig op ca. 30 minutter før, for at høre om jeg er hjemme. Er jeg ikke hjemme så sparer de jo køreturen
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu