recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Samsung Galaxy S5 Mini
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Samsung Galaxy S5 Mini

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Samsung Galaxy S5 Mini
    Sendt: 15-Februar-2016 kl. 17:14
Sælges:

Flot Samsung Galaxy S5 mini smartphone med 4G LTE, 4,5" HD Super AMOLED skærm, 8 megapixel kamera, Vand- og støvtæt (IP67), Personlig fitness tracker + indbygget pulsmåler, Fingeraftrykssensor og Android styresystem. Uden kvittering da købt brugt. Panzerglas. Med originalt Samsung S-view cover. Prisidé: 1.100-1.200 kr. eller byd.

Se billeder af telefonen mm.


Med venlig hilsen


Redigeret af Ravnholdt - 15-Februar-2016 kl. 17:29
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2016 kl. 14:49
hmm hvor gammel er den så efterhånden? og hvordan ser den ud sådan rent fysisk. Der skal nu meget til for at jeg skal smide 1200 for en brugt tlf uden kvittering, når man kan få en oneplus x for 2000 helt ny
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2016 kl. 14:56
Har haft en one plus x og den solgte jeg igen for og beholde min s5 mini.
Så jeg syntes nu sælgers pris er helt ok
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2016 kl. 16:22
Skal nu meget til for at jeg skifter min ONE x ud.

Men spg er jo os hvor gammel den er og så uden kvit
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2016 kl. 16:36
Hej

Tak for svar.

Jeg er lidt til at handle med, men prisen jeg har sat ligger en smule eller lidt under dba.dk priser.

Jeg har selv købt telefonen fra brugt af, og jeg har også været glad for den.

Jeg har for resten gode muligheder for at sende samme dag, som jeg modtager pengene - i tilfælde af fjernsalg.

Hvis jeg er lidt for langsom til at svare herinde, så prøv det telefonnummer, der står i dba.dk annoncen.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen


Redigeret af Ravnholdt - 16-Februar-2016 kl. 17:05
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2016 kl. 16:53
ravnholdt. Har du nogen ide om hvor gammel den er?
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2016 kl. 16:56
Hej

Jeg ved det faktisk ikke. Jeg ved dog, at den stadig kan købes fra ny visse steder.

Kom eventuelt med bud.

Med venlig hilsen

Redigeret af Ravnholdt - 16-Februar-2016 kl. 17:05
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2016 kl. 17:12
Hej

Jeg kan se, at telefonen koster mellem 1934 (power.dk)-3100 kr. fra ny. Det originale S-view flip cover fra Samsung, som følger med, koster ca. 340-360 kr. inkl. forsendelse (Dustin.dk). Dette er fra de billigste mest anerkendte forhandlere. Jeg kan ikke fundet en eneste funktionsproblematik ved telefonen. Se eventuelt billederne for, at se hvordan telefonens stand befinder sig i. Jeg har for resten det originale hvide bagcover, der er i ganske pæn stand og desuden rengjort.

Hvilket niveau synes du, at prisen burde ligge i?

Med venlig hilsen



Redigeret af Ravnholdt - 16-Februar-2016 kl. 17:14
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2016 kl. 18:26
Hvis du/man ikke er interesseret i coveret, kunne jeg eventuelt sælge det til anden side.

Med venlig hilsen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu