recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Optag i intervaller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Optag i intervaller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pmcaau Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Februar-2016
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pmcaau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Optag i intervaller
    Sendt: 17-Februar-2016 kl. 09:09
Hej,

Helt ny i faget, vær venlig at bære over med mig, hvis mine spørgsmål er for åbenlyse.

Jeg skal optage i intervaller af 12 timer hen over en uge. Findes der videokameraer, som kan optage eksempelvis 06:00-18:00 mandag, gå på standby, optage 06:00-18:00 tirsdag, gå på standby, etc?

Optageperioden er som sagt en uge, dvs. 7x12 timer, og opløsningen skal gerne være af OK kvalitet.

Videokameraet skal sidde udendørs, så det skal gerne tåle vind og vejr (der bliver dog sat en hætte over for at beskytte mod regn).

Håber, at der er nogen, som er i stand til at svare på mine spørgsmål.

På forhånd tak.

MVH
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2016 kl. 13:36
udendørs webcam og en server som gemmer.     ( En NAS kan fint bruges )

Prisen er lig kvaliteten.     
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu