recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - valg af forstærker til køkken
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

valg af forstærker til køkken

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nsane206 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nsane206 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: valg af forstærker til køkken
    Sendt: 19-Februar-2016 kl. 17:33
Hej alle,

 Jeg har netop købt et sæt Dali Phantom E-80 Lofthøjtalere til køkkenet og havde tænkt at sætte dem til en sonos connect amp, men er efterfølgende blevet fortalt at den ikke kan trække dem.
 hvad har i af forslag til forstærkervalg. det skal kunne styres ligesom sonos.

/Hans
Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
Til top
Flash! Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2016
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flash! Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 17:41
Du kan godt bruge en connect amp hvis du vil.

Hvad var begrundelsen for at den ikke skulle virke?


Redigeret af Flash! - 19-Februar-2016 kl. 17:43
Til top
nsane206 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nsane206 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 18:15
det var ham den smarte sælger i klubben som sagde den ikke kunne trække dem, han forslog istedet for Denon Heos
Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
Til top
Flash! Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2016
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flash! Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 18:26
Tsk, tsk..

Kan ikke få øje på hvad der skulle få ham til at sige sådan. På papiret er Heos Amp nærmest identisk med Connect Amp. Højttaleren er helt normal, så hvis Connect Amp ikke kan "trække" den så kan den heller ikke bruges til 90% af markedets andre højttalere. Jeg ville vælge den af dem med den bedste app/software. Ellers må han jo forklare sig lidt grundigere. Jeg er sikker på det er noget sælger-snak.
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 18:44
Jeg har et sæt PHANTOM E-60 tilsluttet en Connect Amp
Ved ikke hvor stor forskellen er, men der er absolut ingen problemer i den kombination
Til top
nsane206 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nsane206 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 20:04
jeg ved ikke om jeg skal satse på at de kan håndtere dem, ville bare være dyrt fejlkøb hvis de ikke kan trække dem
Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
Til top
HenrikStevn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Februar-2014
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikStevn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2016 kl. 13:41
Det kan den, for der er ikke noget som helst usædvanligt ved den højttaler i forhold til alle andre almindelige højttalere.

Som Flash! også siger, vælg den med det streaming-system du foretrækker.

Redigeret af HenrikStevn - 20-Februar-2016 kl. 13:41
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu