recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Den vil bare ikke dø (TH42PX70)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Den vil bare ikke dø (TH42PX70)

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2016 kl. 16:37
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Rolias Rolias skrev:

Kræver det en speciel remote eller sådan at se det på et Pioneer 5090H? Jeg synes ikke Google gør mig klogere.



5090 bør være samme metode som 5080:
http://www.hometheatershack.com/forums/hdtv-video-displays-processors/23475-how-check-hours-used-your-plasma.html

Klaus

Det virker ikke.
Jeg kan ikke slå EPG fra, og jeg har ikke en Display-knap på fjernbetjeningen. Jeg har så prøvet med info-knapper i stedet for, som i følge manualerne har samme funktion, men der kommer ikke noget frem.
Jeg tror man skal bøvle på samme måde, som med KRP-modellerne.
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2016 kl. 17:21
Var lidt omkring inden jeg fandt en "nem" brugsanvisning til at finde menuen.

http://www.pioneerfaq.info/english/plasmatv.php?player=Plasma-TV&question=Menus_and_System
Vær på tv-tuner
Sluk og tryk i+ tasten (den der placeret lige under 9 tasten).
Når "klikket" fra tænd/sluk relæet har lydt, tæl til tre (sekunder) og tryk:
Pil venstre, pil op, pil venstre, pil højre og tænd så igen.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2016 kl. 00:38
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Var lidt omkring inden jeg fandt en "nem" brugsanvisning til at finde menuen.

http://www.pioneerfaq.info/english/plasmatv.php?player=Plasma-TV&question=Menus_and_System
Vær på tv-tuner
Sluk og tryk i+ tasten (den der placeret lige under 9 tasten).
Når "klikket" fra tænd/sluk relæet har lydt, tæl til tre (sekunder) og tryk:
Pil venstre, pil op, pil venstre, pil højre og tænd så igen.

Klaus

Tak for forsøget. Det virker dog heller ikke, så jeg tror det er den bøvlet vej, hvis jeg skal se det.
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
frølårsraketten Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frølårsraketten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2016 kl. 11:14
Mit 12 år gamle Philips 42PF9946 vil heller ikke dø. Men som backup har jeg købt et 50" LG-plasmaTV. Det sidste er et "SmartTV", som er mere bøvlet end smart, når jeg er vandt til DVBViewer...


Redigeret af frølårsraketten - 06-August-2016 kl. 11:15
Pierre
________________________________

LG Oled 55" B9SLA
Bruger DVB Viewer Pro, der snart skal installeres i nybygget PC
Til top
gut guy Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Oktober-2006
Sted: Farsø
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gut guy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2017 kl. 16:27
hejsa
jeg ved godt at tråden er gammel, men sjovt er det alligevel.
18662 timer og det vil ikke dø. købt i sommeren 2006.

hvad skal jeg dog gøre ved det? tv bordet er ved at dø under vægten af den man kan se at den hængerSmileog hvordan skal jeg få varmet stuen op til vinter når jeg ikke har varmen fra den af?Smile


Redigeret af gut guy - 12-August-2017 kl. 16:28
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2017 kl. 17:20
PX70 , hold da op , sådan et har jeg også haft. Jeg havde væltet det ned med støvsugeren , bare for at få et nyt og bedre Smile
MVH


Redigeret af hopgreve - 12-August-2017 kl. 17:20
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2017 kl. 03:18
Min den gamle 42PX70 stod som TV nummer to hos mine forældre. Nu er den plads overtaget af en 50PX7 (ikke helt sikker på model nummeret). 42PX70 blev bare givet væk uden nogen forsøg på at få penge for det. Jeg har ellers skulle høre på at de gav ALT for meget for det i sin tid. Selv efter at de fik deres nye primær tv gratis af mig. Så synes jeg ikke at det er nemt.
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2017 kl. 08:27
Ja mit PX70 har lige rundet 10år, og har nu kørt i 29.200 timer.
Mvh Jesper
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2017 kl. 03:05
Panasonic TH-42PX80 købt 19/12/2009.
Tid - 17471:45
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu