recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Channels og HDhomerun
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Channels og HDhomerun

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Channels og HDhomerun
    Sendt: 28-Februar-2016 kl. 16:31
Jeg har tidligere købt mit en HDHomerun Dual og købte app´en channels til apple tv4.
Den fandt fint alle mine kanaler. Et stort minus var dog, at program ikonerne simpelthen ikke passer.
Få af kanalerne passer, mens eks eurosport hedder tv3sport 1.
Det smadrer lidt brugervenligheden.
Kan man selv ændre i det eller er der en chance for at det bliver fikset?
Jeg har yousee over antenne foreningen
Til top
onkelfarmor Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-November-2010
Sted: 242
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér onkelfarmor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2016 kl. 19:22
Skriv en mail til support. De svarer hurtigt fik med min hjælp kanalerne til at passe på Stofa.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2016 kl. 21:18
channels support?
Til top
onkelfarmor Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-November-2010
Sted: 242
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér onkelfarmor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2016 kl. 21:21
Jep
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2016 kl. 08:29
Nå jeg skrev til CHannels, som skriver følgende:

, we can definitely fix this up for you. Can you tell me which YouSee service area you are in?

Please go to http://epg.getchannels.com/countries/dnk/regions/116027/providers/410389111-C66601F98C01295C4F965259CFD2BABC

Enter the channel numbers under each channel

Then send me the codes that appear on the right side and I will install them in the app.

Her kommer alle mine kanaler ganske rigtigt frem, men er lidt i tvivl om proceduren.
Nu er det dr1 der står først i oversigten, skal jeg så finde dr1 på mit nyscannede hdhomerun og angive kanalen her?
Problemet er nemlig forkerte ikoner på kanalerne.
Til top
onkelfarmor Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-November-2010
Sted: 242
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér onkelfarmor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2016 kl. 22:05
Jeg var igennem det samme med dem, og det løste mine udfordringer.
For hver kanal på den side, du henviser til, skal du indtaste kanalnummeret hos Yousee.
Til top
BBlaster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Marts-2016
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BBlaster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2016 kl. 01:09
Virker denne løsning, hvis HDhomerun og appletv ikke er på samme adresse ? 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu