recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee omlægning og PIP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee omlægning og PIP

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HiFi_Geek Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HiFi_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee omlægning og PIP
    Sendt: 01-Marts-2016 kl. 09:33
Så har jeg skannet efter nattens omlægning og sørme om ikke picture in picture virker nu i guiden. De lytter til os.... :-)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 10:10

Hvis det virker hos dig, så må du have slettet de kanaler der spærrer for funktionen, for her virker det ikke, da jeg har en af de kanaler der spærrer. Alle de øvrige som skulle spærrer er fjernet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Shumway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Shumway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 10:36
Hvad er det nu for nogle kanaler der skal fjernes?

Skal have genindlæst kanalerne på mit Samsung når jeg kommer hjem fra job.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 10:51

Film kanalerne (C more), Event, og Charlie, det skulle være dem, har slettet dem alle og en god del flere der ikke bruges, undtaget Charlie, da den bruges.
Udover dem der bruges, ligger der kun nogle enkelte som jeg vil bruge til at skifte ud med ind i mellem, og det skulle ikke være dem der spærrer for Mini TV i EPGen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
stribe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-December-2011
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stribe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 14:36
Hos mig var det også TV2 Sport kanalen der skulle slettes i sin tid. Jeg opdaterede kanaler i sidste uge og hos mig virker mini billede i EPG stadig ikke - har slettet alle kanaler over 98, men stadig uden held. Bruger id_111.


Redigeret af stribe - 01-Marts-2016 kl. 14:37
Til top
Shumway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Shumway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 17:00
Nå. Skulle bare slette alle de krypterede kanaler (alt over 98) og så spiller EPG billedet igen.
Er på ID 100.

Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 17:24
Efter omlægningen ligger tv 2 sport, charlie, c more emotion og "event" på epg-frekvensen.
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 19:30
Slette ALLE kanaler over 98? På mit tv ligger der i hundredevis - bl.a. en masse radiokanaler. Skal man virkelige slette så mange?
Til top
Shumway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Shumway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 22:36
@jbl:
Du behøver ikke slette alle kanaler, hvis du ved hvilke kanaler der ligger på EPG frekvensen. Så kan du nøjes med at slette dem.
Men i mit tilfælde der er alle kanaler efter 98, enten krypterede udgaver af kanaler i min fuldpakke, eller krypterede ekstra kanaler jeg ikke abonnerer på. Så derfor slettede jeg bare alle for at være sikker.

Du behøver ikke slette tegnsprogs kanalerne (89x) eller radiokanalerne (17xx). De har ikke indflydelse på EPG'en. Ihvertfald ikke hos mig

@bubbleboy:
Når du skriver at tv2 sport og charlie ligger på EPG frekvensen, så må det da være de krypterede udgaver af dem? Jeg har nemlig de to kanaler på min kanal liste, og de forstyrrer ikke EPG billedet.

Eller måske er der forskel fra område til område?


Til top
HiFi_Geek Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HiFi_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2016 kl. 08:55
Radiomanden@Jeg har slet ikke slettet noget, så jeg tror, at de generelt har været i gang med at rette noget. Nu virker det ikke længere? Så måske er det rullet tilbage. Jeg kan læse i en andet forum, at de har rettet PIP i Hjørring.
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2016 kl. 09:22
Jeg undrer mig lidt over, hvad den feature i det hele taget er godt for. Når jeg benytter EPG'en er det for at læse guiden - ikke for at se på et minibillede. Jeg har aldrig nogensinde savnet den feature !
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2016 kl. 09:43
Det er ikke kun billedet, men også lyden der er rar nok at have, når EPG'en benyttes til eks. programmering.

Minibillede og lyd virker iøvrigt fint på Stofa uden at der skal slettes kanaler.

Redigeret af Kampus - 05-Marts-2016 kl. 09:44
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu