recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WMC7 HD Homerun og Yousee 2016 kanal setup?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WMC7 HD Homerun og Yousee 2016 kanal setup?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Christian_S Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian_S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: WMC7 HD Homerun og Yousee 2016 kanal setup?
    Sendt: 12-Marts-2016 kl. 17:08
Hej,

Yousee har ændret deres kanaler. Jeg har yousee grundpakken og det har virket fint med HD Homerun, yousee og Windows Media Center i Win7 64 bit.

Jeg har nu opdateret min HD homerun HDHR3-4DC SW til version 20150826.
Jeg kan finde DR1, DR2, DR3 mv via HD Homerun og se dem i HD Homerun VIEW.

Jeg har kørt et nyt setup i WMC7 og WMC7 finder en lang række kaneler. TV2, Kanal5, Tv3 virker. Men jeg kan ikke få nogen af DR kanalerne til at virke i WMC7.

I HD Homerun har jeg følgende settings:

Configuration
Location: Denmark
BDA Comp mode: Windows Media Center

DVB-C
Modulation qam64=6875 000 (symbolrate)
Modulation qam128=6875 000 (symbolrate)
Modulation qam256=6875 000 (symbolrate)

Advanced
unchecked - Windows Media Center background channel scan
BDA Driver
Virtual Channel Table Mode = Auto
Check - automatically select from available tuners (recommended)


Er der et trick for at få yousees nye kanal mapping til at virke i WMC7 så man kan DR1, DR2 etc.
Til top
Christian_S Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian_S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2016 kl. 20:00
Fik løst det. Kørte channel scan et par gange mere og tilsidst fik jeg fat i alle kanaler.
DR K drillede lidt i WMC, men under Guide > Edit sources kunne jeg slå en source fra som gav problemer.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu