recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ekstrabladet og blokering af reklamer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ekstrabladet og blokering af reklamer

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2016 kl. 17:21
IAB og 'branchen' er ved at udfærdige nogle etiske retningslinier for 'acceptable ads' 

Der er ingen tvivl om at branchen ligger som den har redt ... højere, vildere, større... syntes at have været mottoet - Jeg arbejder selv i mediebranchen, og aktivt med reklamer på nettet.

Der vil naturligvis altid være frit tilgængeligt information på nettet, også efter adbØØØØØØØ ... kilderne vil bare være nogle andre end i dag, enten det, eller også skal der ændres radikalt på folks betalingsvillighed... 

På nuværende tidspunkt betaler man grundlæggende med to valutaer; øjne og data... :-)
MORE BASS
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2016 kl. 17:30
Oprindeligt skrevet af mortenstryhn mortenstryhn skrev:

Reklamer på nettet er fint nok, men hvorfor skal de tage så meget computerkraft og blæse lyd op i hovedet på en? Jeg har intet imod reklamerne sålænge det er bannere rundt om indholdet, men når de begynder med lyd og tunge videoer, så bliver jeg sgu lidt sur.


Fordi de som koder den software som benyttes til reklamebannere, er nogle amatører!

M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu