recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG OLED 2016 modeller?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG OLED 2016 modeller?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JesperCph Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Juni-2007
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperCph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG OLED 2016 modeller?
    Sendt: 26-Marts-2016 kl. 15:34
Hejsa,

De nye 2016 OLED's fra LG der lander omkring maj/juni måned ser utroligt lovende ud synes jeg. Jeg overvejer i hvert fald stærkt at hoppe med på vognen, selvom priserne også er godt deroppe ad.

LG sælger mig bekendt ikke via egne forhandlere, og med de høje priser kunne det så ikke være et oplagt emne til fælleskøb? Eller er konceptet ikke kørende mere?


http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1458982152

Panasonic P55VT50
Dynaudio Xeo 3
Sonos
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2016 kl. 18:45
Oprindeligt skrevet af JesperCph JesperCph skrev:

Hejsa,

De nye 2016 OLED's fra LG der lander omkring maj/juni måned ser utroligt lovende ud synes jeg. Jeg overvejer i hvert fald stærkt at hoppe med på vognen, selvom priserne også er godt deroppe ad.

LG sælger mig bekendt ikke via egne forhandlere, og med de høje priser kunne det så ikke være et oplagt emne til fælleskøb? Eller er konceptet ikke kørende mere?


http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1458982152


Hvad angår et Fælleskøb, så er det formentligt ikke mere relevant. Det skyldes, at hvis recordere.dk etablere et fælleskøb med en forhandler, så falder priserne hos andre forhandlere også, og så bliver folk her på siden knotne over en nu pludselig manglende besparelser- skrue uden endeSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
JesperCph Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Juni-2007
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperCph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2016 kl. 22:16
Ok. Jeg tænkte bare at det måske var lidt nemmere med LG når de forhandles igennem diverse kæder og ikke egne små forhandlere som kunne føle sig lidt trådt over tæerne. Og ordren vil jo blive pænt stor da det er high-end produkter. Hvis der blot er 20 mand snakker vi jo ca. 0,5 - 1 million. Personligt ville jeg da have det ok med at det kunne starte en lille priskrig, også selvom man bandt sig til det næst-bedste tilbud. Alt andet lige så vil alternativet jo være listepris. Men jeg forstår godt din pointe.
Panasonic P55VT50
Dynaudio Xeo 3
Sonos
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu