recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Afik Kolding. Kanaler mangler mens jeg optager
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Afik Kolding. Kanaler mangler mens jeg optager

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
perege Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 06-December-2009
Sted: DK
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perege Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Afik Kolding. Kanaler mangler mens jeg optager
    Sendt: 29-Marts-2016 kl. 20:58
Hej. Jeg har igennem længere tid lagt mærke til, at hvis jeg sætter min hdd-optager til at optage på TV3, kan jeg, imens den optager, IKKE se hverken TV3 eller Kanal5. Skærmen viser bare "Svagt eller intet signal. Kontroller antennekabelforbindelsen" på begge kanaler. Det er samme problem på begge kanaler. Hvordan kan det være?
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2016 kl. 21:21
Godt spørgsmål. Har aldrig tidligere hørt om, at man ikke kan se den kanal man optager fra. Prøv at spørge din udbyder/antenneforening.
 
Flemming
 
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
perege Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 06-December-2009
Sted: DK
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perege Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2016 kl. 21:51
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:


Godt spørgsmål. Har aldrig tidligere hørt om, at man ikke kan se den kanal man optager fra. Prøv at spørge din udbyder/antenneforening.
 
Flemming
 


Har lige sendt en mail til min udbyder. Tak. 👍
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2016 kl. 08:44
Bare lige for at udelukke det oplagte: Det er vel ikke fordi du forsøger at se kanalerne med din optager, og optageren kun har en tuner? Hvilken optager bruger du, og hvordan forsøger du at se kanalerne mens du optager? Direkte med dit TV (hvilket?) eller med en ekstern set-top box? (hvilken?)
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2016 kl. 14:50
Oprindeligt skrevet af pdj1974 pdj1974 skrev:

Bare lige for at udelukke det oplagte: Det er vel ikke fordi du forsøger at se kanalerne med din optager, og optageren kun har en tuner?
 
Det er jo ligegyldigt når det er samme kanal der optages og vil ses.
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu