recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Windows Phone udstyr og apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - App begrænsning?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

App begrænsning?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: App begrænsning?
    Sendt: 04-April-2016 kl. 09:29
Hej

Er det kun mig der har en mistanke om at der er mere end "der er ikke nok brugere" argumentet der gør at mange app´s ikke udvikles til windows phone?

Jeg har selv fået mistanken fra en "sag" der kører med DBA.

DBA har HER siden 2011 stået fast på: "Pt. har vi valgt at udvikle til iPhone og Android. Det betyder dog ikke, at vi ikke på et senere tidspunkt udvikler en app til Windows phone, hvis markedsandel bliver større."

Der er så en bruger af DBA ,der kan udvikle til WP, som har lavet en fuldt funktionsdygtig APP og lagt i Microsoft storen. (jeg har selv brugt den)

Brugeren har fra starten informeret DBA om mangel af app, hans app og at den ligger i store'n.

DBA vælger at pudse advokater på sagen (selvom brugeren har prøvet at få en dialog fra starten) og selvfølgeligt bliver app'en fjernet fra store'n da den benytter DBA's logo og ligner en DBA app. Der stå dog flere steder i app'en at det IKKE er en officiel DBA app.

Brugeren vælger at sætte koden til salg på DBA. Den fuldt funktionsdygtige app koster Kr.1,- og at den skal offentliggøres igen i store'n.

Jeg har selv fulgt sagen siden 2012 og mangler selv DBA app'en. Derfor vælger jeg at spørge på DBA's Facebook side om de ikke vil benytte den færdige "gratis" app der ligger klar. De skal ikke gøre andet end at offentligtgøre den igen.

DBA vælger at bortcensurere mit opslag uden at kommentere på det!?!

Jeg kunne egentligt godt tænke mig at høre om andre har hørt om lignenede behandling af, i mine øjne, et godt system?

Jeg mindes at M$ tidligere blev dømt for monopol men er det i orden at der bliver udøvet "monopol" den anden vej?

Jeg har ikke andre interesser i sagen end at jeg mangler en DBA app og er glad for Windows Phone systemet.

Mvh BS


Redigeret af Bschmidt - 04-April-2016 kl. 09:31
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 15:05
Jeg an nu godt forstå, at DBA ikke vi have andre til at lave en app der bruger deres logo etc.
I sidste ende vil de stå med aben, hvis der er noget der ikke virker.
 
Og Windows Phone er vel død!

Hvis man kigger på salgstallene for 2015, så er de kun gået en vej og det er ned.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 18:03
Det kan godt være du har ret Per :-/

Det er bare mega frustrerende når man har lavet noget der >i mine øjne< er najs, at det går ned på at der ikke bliver udviklet til systemet.

M$ har nu også gjort nogle uheldige ting undervejs og er meget lidt meddelsomme og når de endelig siger noget holder det ikke alligevel.

Mit andet dilemma er at jeg ikke vil betale for æblet og syntes Droiden er for rodet.

Øv.

Mvh BS
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu