recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skift af HDD i Canal Digital HD Entertain center?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skift af HDD i Canal Digital HD Entertain center?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skift af HDD i Canal Digital HD Entertain center?
    Sendt: 15-April-2016 kl. 18:41
Hejsa.

Er der nogen der har kendskab til, hvorvidt det er muligt at skifte harddisken i Canal Digital HD's entertain center ud?

Jeg har sådan set tænkt mig at tage den gamle harddisk ud og clone den til en 2TB harddisk, så alle partitioner mv. bliver spejlet til den nye disk.

Erfaringer af enhver art søges :) 
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2016 kl. 21:37
Harddisken er sandsynligvis ikke formateret i et format som en PC kan læse. Derfor tror jeg heller ikke du bare kan clone den. Jeg ville nok vælge at spørge Canal Digital.
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 09:15
Er boksen ikke CD´s ejendon som man blot lejer mdr vis.


Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 09:19
Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

Er boksen ikke CD´s ejendon som man blot lejer mdr vis.



Nej det er det ikke :)


Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 09:31
Hvis du har mulighed for det så prøv og se på disken på en pc der kører linux.

jeg har oplevet en kodet harddisk fra en harddisk optager den kunne ses på linux men ikke windows 


Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2016 kl. 17:05
Hej...
 
Har selv et Entertain Center stående og har tænkt lignende tanker.... Men har dog endnu ikke gjort noget ved det...
 
Vil da mene, at en spejling af disken burde kunne gøre dette, men følger lige med i denne tråd.
 
Har du fået HD'en ud og prøvet at se, om du kan se nogle partitioner eller lignende - evt. i Linux?
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu