recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Optage app til iPad?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Optage app til iPad?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Optage app til iPad?
    Sendt: 16-April-2016 kl. 09:49
Nogen her der kender til gode apps til iPad der kan optage lyd? Interviews op til halvanden time?
Skal kunne dele filerne med enten Dropbox eller mail, så jeg kan brænde lydfilerne ud på en CD eller USB-pen. Om den koster penge er lidt underordnet, den skal bare fungere Big smile

Af hjertet tak.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2016 kl. 12:11
Hvorfor ikke bruge iPhones Memo, det indbyggede program?
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2016 kl. 13:34
Kære Kampus.

Nu spørger jeg til en app til iPad, så kender du til en god app til iPad eller ikke?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2016 kl. 13:43
Nu kan man jo overse, at der står iPad. Det gjorde jeg også selv, i første omgang.

Men denne herunder, skulle være ret god.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2016 kl. 13:48
Awesome voice recorder - prøv den....


Edit: nå, var ikke den første med det forslag...

Klaus

Redigeret af KlausDM - 16-April-2016 kl. 13:48
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2016 kl. 14:45
Tak for det nu ikke for at lyde kæk, men er det en app I selv har prøvet? Jeg kan nemlig læse at nogle "anmeldere" skriver den er dårlig, men der er jo ikke andet for end at prøve. Alternativt kan jeg jo bare købe den fulde app. Jeg skal bare ikke risikere at lave nogle optagelser, hvor det så viser sig at den app ikke tilbyder at jeg kan dele mine optagelser med Dropbox eller mail f.eks.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2016 kl. 14:56
Ja undskyld, men prøvede faktisk at hente den første gratis app i appstore. Men hold da K noget lort! Hver gang man trykkede på en knap, blev skærmen fyldt af et spil, som ikke kunne klikkes væk
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2016 kl. 15:08
Haha, det er lige præcis det jeg mener Kampus. Det er meget skrammel derinde, så det kunne være lækkert, hvis der var nogle der havde prøvet en app til iPad de kunne anbefale. Om den koster lidt eller ej gør ingen forskel.
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2016 kl. 18:32
Prøv evt.:
RecorderHQ - Audio recorder for cloud drive efter SHENG TA TSAI
https://appsto.re/dk/rTztJ.i

Gratis eller Pro version
Begge har gode features

Jens
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2016 kl. 10:43
Evernote appen kan optage lyd som en del af en note, og kan tilgås fra alle platforme, og så er den gratis.
/Peter
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2016 kl. 21:00
Oprindeligt skrevet af pfugl pfugl skrev:

Evernote appen kan optage lyd som en del af en note, og kan tilgås fra alle platforme, og så er den gratis.

Tak. Kan man også gemme lydfilerne som mp3 fx. fra Evernote?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu