recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viaplay Fighting - hvilken betydning får den?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Viaplay Fighting - hvilken betydning får den?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Viaplay Fighting - hvilken betydning får den?
    Sendt: 20-April-2016 kl. 13:16
Jeg er en stor fan af boksning og har derfor tilkøbt Viasat Sport 1 og 2 til min lille Stofa pakke. Nu starter Viaplay Fighting om et par dage. Her samles al kampsport fra Viasat. Betyder det så også, at der ikke længere vises boksning, UFC m.v. på Viasat Sport 1 og 2?
 
Kan man optage med timer fra Viaplay hvis det skulle komme så vidt at jeg skifter dertil?
Jeg er naturligvis ikke interesseret i at stå op midt om natten for at se en boksekamp direkte fra USA.
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2016 kl. 18:08
Har yousee og der er boksning ikke mere på sport1 og 2 det er noget træls.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu