recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Cloud Services
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Amazons Cloudtjeneste til Backup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Amazons Cloudtjeneste til Backup

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2016 kl. 11:21
Se denne guide:

https://support.code42.com/CrashPlan/4/Troubleshooting/Speeding_Up_Your_Backup


Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2016 kl. 11:24
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Oprindeligt skrevet af jjdk jjdk skrev:

Tak for jeres gode tilbagemeldinger.
Jeg kan godt se, at det vil være en tidsmæssig udfordring at bruge en tjeneste som Crashplan, så løsningen går nok i retning af backup hos vennen.
Og så skal jeg nok have ryddet op i mine mange fotos og videooptagelser.
Hvis han også anskaffer en Synology, er der ikke mange ben i at sætte det op.
Og hvis i mødes til første synk, så det foregår på lokalt netværk, tager det ikke nær så lang tid :)
Vi har begge en Synology DS716+ og overvejer at tilkøbe udvidelseskabinet, DX213 til 2 x HDD. Så kan vi køre raid 5 og med 4 x 6 TB HDD, så er der 18 TB at gemme på.
iPhone 13, OS 15.3
Til top
brafi Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 103
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brafi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2016 kl. 19:50
Jeg er sq ked af at måtte skuffe, men selv med 100%, så kan jeg ikke presse mere end et par mbit igennem til crashplan. (Jeg tester med deres free plan...)

Min PC er en i5, 2,9GHz så der er massere af krudt i maskineriet....

Min forbindelse er som du kan se her heller ikke begrænsningen...
http://www.speedtest.net/result/5275540622.png
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2016 kl. 20:20
Jeg har brugt Crashplan privat i over 3 år og det er kun pga. prise, da hastigheden ikke er værd at skrive om. Den ligger på maks. 5 Mbit.
Jeg har benyttet Crashplan Pro på arbejdet og den kører over 20 Mbit uden problemer.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2016 kl. 21:00
Oprindeligt skrevet af brafi brafi skrev:

Jeg er sq ked af at måtte skuffe, men selv med 100%, så kan jeg ikke presse mere end et par mbit igennem til crashplan. (Jeg tester med deres free plan...)

Min PC er en i5, 2,9GHz så der er massere af krudt i maskineriet....

Min forbindelse er som du kan se her heller ikke begrænsningen...
http://www.speedtest.net/result/5275540622.png
For nogle år siden prøvede jeg også crash plan og måtte opgiver. Det var alt for langsom. Jeg havde a. 2 Tb på min pc, der skulle over. Det ville tage flere måneder.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu