recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Airties 7130
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Airties 7130

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tommy_Chang Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-April-2016
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tommy_Chang Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Airties 7130
    Sendt: 24-April-2016 kl. 18:20
Hej alle.

Jeg er ny her, så bær over med mig, hvis jeg har valgt et forkert forum eller lignende.

Jeg har indtil for ca et halvt år siden haft Waoo tv gennem Seas, og købte i den forbindelse en boks med harddisk. Airties 7130.

Men nu er jeg flyttet, og er kommet over til Yousee. Fibia kan ikke levere på adressen.

Og mit spørgsmål er: er der nogen mulighed for at slette softwaren i boksen, så jeg kan bruge den som alm. hdd optager?? Lige nu starter den op med Waoo software, og da den ikke kan finde noget Waoo signal, kommer der bare en "hjemmeside" op, der fortæller mig dette. Og jeg kan ikke komme videre derfra.

Nogen der ved noget om dette??

Pft Tommy_Chang
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2016 kl. 18:40

Det betvivles, det er en udbyder box, og de har det med ikke at kunne bruges hos andre.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Tommy_Chang Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-April-2016
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tommy_Chang Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2016 kl. 08:00
Ok ja det var jo meget enkelt og kort. :-) Så ryger den til storskrald. Tak. :-)
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2016 kl. 08:34
Oprindeligt skrevet af Tommy_Chang Tommy_Chang skrev:

Ok ja det var jo meget enkelt og kort. :-) Så ryger den til storskrald. Tak. :-)


Hej.

Du kunne måske sætte den billigt til salg på:

http://forum.recordere.dk/kb-salg-bytte_forum15.html

Eller skrive, at den foræres væk hvis modtageren betaler for portoen?

Hilsen Carsten.
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2016 kl. 17:43
Som csell skriver: sælg den. Det er der ingen problemer i. Det er dog muligt, at køber skal kontakte Fibia for at få den registreret. Og den er nok 500-700 kr. værd - den kostede trods alt 2.000 fra ny.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu