recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harddisk til arris box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harddisk til arris box

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
perklit Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Februar-2009
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perklit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Harddisk til arris box
    Sendt: 03-Juni-2016 kl. 22:35
Jeg har været træt af min 100 år gamle zaptor, så jeg gik i stofa butikken for at høre om den nye arris box. Der fik jeg at vide, at jeg sagtens kunne købe en box til 999,- og så sætte en en harddisk i senere (måske med lidt tape til at holde den på plads).
Nu forsøger jeg så at få en disk til at virke og det gør den så selvfølgelig ikke. En chat med support bekræfter at 'det kan man ikke gøre selv', så man skal købe med disk til 1999,-, angiveligt pga kryptering af disken.
Ved nogen hvad der er det rigtige?
Per.
Zaptor kundenr 9318492
Til top
erikhave Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 22-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér erikhave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2016 kl. 18:18
Jeg fik også at vide at jeg kunne sætte en 2½" harddisk i. De har desværre låst boksen, så det kun er deres egen harddisk der kan bruges. Den kan købes for 999 kr.
Erik Have Nielsen
AN-TV Aalborg-Nørresundby Antenneforening
Kundenummer 1677228
Panasonic TX-P42V10E
Til top
Rikkesfar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rikkesfar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2016 kl. 12:28
Hej, jeg overvejer også en ny Arris boks med hdd. Ved I om man kan optage alle (digitale) kanaler, altså også eventuelle Fritvalgs kanaler?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu