recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløse Kabler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTrådløse Kabler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Goticaa Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløse Kabler
    Sendt: 29-August-2006 kl. 00:01
Hej skal til at flytte p� mine h�jtalere og min forst�rker. I den forbindelse vil mine kabler komme til at v�re meget synlige og ligge meget dumt, s� jeg t�nkte p� om jeg kunne forbinde mine to h�jtalere til min subwoofers indbyggede forst�rker ogs� derefter sende signalet vidre til min rigtige forst�rker via et eller andet tr�dl�st ?

P� Forh�nd tak Goticaa


Redigeret af Goticaa - 29-August-2006 kl. 00:05
Til top
hrdnyser Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 25-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2006 kl. 00:30

Trådløse kabler he he

ahh undskyld syntes bare det lød meget sjovt

Til top
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2006 kl. 00:42

Hej med dig.

Kabler vil aldrig blive trådløse - jeg studsede noget over overskriften og troede ærligt talt, at det var en joke.

Hvis det er ganske almindelige såkaldt passive stereo-højttalere, du har (som dem på dit billede): Der skal ikke sendes signal fra dine højttalere til din forstærker, men omvendt.

Forstærkeren i en aktiv subwoofer forstærker i næsten alle tilfælde kun bas og kun i mono.

Så alt i alt: Din idé er ikke brugbar.

Du må enten købe trådløse højttalere, altså nogle med både indbyggede forstærkere og modtagere eller bruge dem du har og så kan du evt. sætte din forstærker tæt på højttalerne, bruge kortere kabel og så købe noget grej, der kan sende signal fra DVD, pc eller andet til din forstærker.

Men hvad med at se lidt på kabelskjulere?
Eller fladere kabel, der kan gemmes under et tæppe?
Eller længere kabel, der kan trækkes pænt og så man ikke falder over dem?

For du får ikke bedre lyd af at indføre noget trådløst og det er også lidt halvdyrt, hvis det skal lyde godt. Og det er vel trods alt det vigtigste eller hvad?

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu