recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefal Bluetooth til minijack i bil?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anbefal Bluetooth til minijack i bil?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2016 kl. 08:41
i dag er der Black friday 25% på alt i carsound, der fratrækked ved brug af kupon når man checker ud.
Så burde det være muligt at få en god Blutooth løsning til billige penge.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2019 kl. 17:57
Ved godt det er en gammel tråd, jeg her er faldet over. Men tænkte at der kunne være andre der har samme problematik.
Jeg havde, indtil fornyligt, en BMW 745, 2002, helt uden BlueTooth til Telefoni og streaming. Installerede så en Alpine EZi-DAB-BT (ca. kr. 1.600). Den havde DAB+, Hands Free mobile, Music Streaming og en del andet
Det fungerede godt, bortset fra at DAB signalerne i Danmark er så elendige at det hele tiden faldt ud. Så måtte jeg hele tiden skifte mellem den indbyggede FM tuner og AUX indgangen. Kom der så et opkald, måtte jeg skifte fra FM tuneren til AUX indgangen. Til sidst skiftede jeg mit Mobil abonnement ud så jeg havde så meget data at jeg kunne bruge telefonen til radio lytning også. Det fungerede rigtig godt.
For nyligt skiftede jeg bilen ud med en BMW 750Li fra 2008. Den har indbygget BlueTooth, men desværre kun til mobiltelefoni. Korrektion, den fra AV Cables var ikke god. Den slukkede. Fandt i stedet en TP-Link NFC-Enabled Bluetooth Music Receiver. Den er tilsluttet AUX indgangen, og jeg streamer så alt fra min telefon. Det fungerer rigtig godt

Redigeret af MCenterFreak - 06-Maj-2019 kl. 19:46
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2019 kl. 18:08
Jeg har brugt samme metode, en billigt blutooth-sender i aux. Den billige sender havde dog en begrænset levetid, så nu kabler jeg bare mobilen med aux
Steen
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2019 kl. 18:18
Oprindeligt skrevet af isteen isteen skrev:

Jeg har brugt samme metode, en billigt blutooth-sender i aux. Den billige sender havde dog en begrænset levetid, så nu kabler jeg bare mobilen med aux

Havde jeg også overvejet, men min erfaring fra mine "gamle" telefoner, er at mini jack indgangen på telefonen bliver ødelagt med tiden
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu