recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4 billigst?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4 billigst?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PS4 billigst?
    Sendt: 29-Juni-2016 kl. 13:25
Hej med jer
Jeg tænker at købe en PS4 til mine børn men hvor er det billigst?
Er det bare at holde øje med diverse reklamer/tilbud eller er der et sted der generelt er billigere med den slags end andre. Har ikke så meget erfaring inden for spilkonsol verdenen.

Er spil udvalget bedre på PS4 and på Xbox One?

Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2016 kl. 13:52
Hold øje med tilbudskatalogerne eller prisen på Pricerunner:

Når der er tilbud på konsollen, så er det ofte bundles med et spil eller to med i kassen.

Om det skal være PS4 eller Xbox One er vel nærmest en slags religion. Jeg er gladest for spiludvalget på PS4, men det er naturligvis individuelt. Mit råd vil være at købe den konsol, som vennerne har. Så er du sikker på, at de kan spille sammen online.
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2016 kl. 13:57
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Hold øje med tilbudskatalogerne eller prisen på Pricerunner:

Når der er tilbud på konsollen, så er det ofte bundles med et spil eller to med i kassen.

Om det skal være PS4 eller Xbox One er vel nærmest en slags religion. Jeg er gladest for spiludvalget på PS4, men det er naturligvis individuelt. Mit råd vil være at købe den konsol, som vennerne har. Så er du sikker på, at de kan spille sammen online.

Ok. Tak for svaret.
Så bliver det nok PS4 da flere af vennerne har den.
Jeg går ud fra der ikke er nogle forskel mellem 1TB og 500GB udgaven udover pladsen selvfølgelig?
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2016 kl. 14:18
500GB versionen blev på et tidspunkt opdateret til lidt nyere (men ikke kraftigere) hardware, der sænkede strømforbruget og gjorde den mere støjsvag. Jeg er ikke klar over om 1TB versionen også har fået den nyere hardware.

Men derudover så er det bare kapaciteten, ja.

Jeg har en del spil installeret på min PS4 med 500GB og her rammer jeg tit loftet, så jeg må slette ældre spil. Det betyder ikke det store, men er da lidt generende til tider.
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2016 kl. 16:37
Hej...
 
Jeg vil lige lave et lille indspark mht. Harddisk-størrelsen.
 
Erhvervede selv en PS4 og du kan skifte Harddisken simpelt og let, uden at bryde garantien på produktet. Jeg har selv isat en hurtigere Harddisk end den leverede og det virker bare.
 
Du skal blot have låget af hvor Harddisken sidder og så er der en skrue som skal løsnes og visa versa.
 
Der er guides på nettet og Google er din ven her.
 
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2016 kl. 12:18
Bare til info...
Efter lidt googling har jeg fundet frem til at den nyere PS4 1TB hedder CUH-1216B, hvor A er 500Gb og B for 1TB som har fået bedre strømforbrug og støjer mindre. Så begge udgaver har fået samme opgraderinger.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu