recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Interesseret i Jazz-Bossa Nova?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Interesseret i Jazz-Bossa Nova?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Interesseret i Jazz-Bossa Nova?
    Sendt: 09-Juli-2016 kl. 11:23
Faldt lige over denne CD compilation med 18 hele album med alt hvad hjertet kan begære inden for Jazz-Bossa Nova genren. Udkommer 29/7-16 og kan forudbestilles til 150kr her:

https://www.imusic.dk/cd/8436539311317/v-a-2016-an-easy-introduction-to-jazz-bossa-nova-compact-disc?reason=addtocart
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2016 kl. 09:42
Utroligt hvis der ikke er nogen der hører Brazilianske rytmer
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2016 kl. 11:23
Når nu pakken hedder "An easy introduction.." så henvender den sig vel primært til folk der ikke hører brazilianske rytmer i forvejen, dem der allerede hører det behøver ikke introduktionen.. Wink

..og jo, jeg hører både jazz og bossa-rytmer og alt muligt andet, men behøver ikke sådan et boks sæt da jeg har Spotify - det er nu ellers en skarp pris på så mange skiver.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2016 kl. 12:40
Tror faktisk jeg hellere ville høre Sussi & Leo, men det er sådan lidt ligesom at vælge hvilken finger man helst vil undvære.
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2016 kl. 14:39
Jeg ville ihvertfald vælge Astrud over Sussi
Astrud Gilberto
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2016 kl. 20:08
Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Når nu pakken hedder "An easy introduction.." så henvender den sig vel primært til folk der ikke hører brazilianske rytmer i forvejen, dem der allerede hører det behøver ikke introduktionen.. Wink

..og jo, jeg hører både jazz og bossa-rytmer og alt muligt andet, men behøver ikke sådan et boks sæt da jeg har Spotify - det er nu ellers en skarp pris på så mange skiver.

Jeg tror det skal opfattes derhen, at det er populære og tilgængelige albums, og ikke hardcore jazz. Og de bedste brazilianske og amerikanske musikeres værker. Jeg glæder mig ihvertfald til at dykke ned i en stor samling af kendte og ukendte rytmer. Findes genren overhovedet på streaming?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2016 kl. 20:10
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Tror faktisk jeg hellere ville høre Sussi & Leo, men det er sådan lidt ligesom at vælge hvilken finger man helst vil undvære.

Jamen værsgo da
http://www.sussi-leo.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2016 kl. 20:11
Oprindeligt skrevet af katbird katbird skrev:

Jeg ville ihvertfald vælge Astrud over Sussi
Astrud Gilberto

Exactly
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2016 kl. 11:43
Har nu modtaget boxen, og jeg må sige den skuffer ikke. Samba rytmer er noget af det mest livgivende musik, og fantastisk at danse til
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2016 kl. 22:03
Sjovt, sådan har jegbdet ikke med Samba, jeg er meget mere til let techno.....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu