recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - mest nyttige dagligdags apps ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

mest nyttige dagligdags apps ?

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2016 kl. 22:34
@MDusen

Nej ikke af hvad jeg ved, desværre. Ville ønske jeg kunne gøre det samme på min iPad, sådan jeg ikke først skal vække serveren med et program for bagefter åbne Plex app.

Det lyder måske småligt da det drejer sig om 2 - 3 ekstra klik, men med de næsten uanet muligheder der med tasker app for automatisering uden behøves roote sin android er bare lækkert.

Man kan også sætte den op til at gps fx først skal tændes når man åbner Maps, og slår fra igen når man lukker programmet, man kan også sætte den til at slukke for wifi på mobil når man forlader hjemmet og så tænde for mobildata og omvendt når man kommer hjem tænde for wifi og slukke mobildata.

Eller sætte den op til at skulle tænde serveren når man kommer hjem og gå i gang med at spille noget musik. Jo flere IoT ting man har, jo "sjovere" er programmet at lege med.

Tasker virker også med google Now, så hvis man vil bruge stemme kommandoer er det også en mulighed. Har her til aften fået det til at køre på Nvidia Shield, sådan Plex på den også kan vække serveren. (Meget kone venligt)
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu