recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tjeneste som picassa
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tjeneste som picassa

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tjeneste som picassa
    Sendt: 16-August-2016 kl. 20:44
Hej

Jeg tænkte på om der var nogle der havde en ide til efter picassa er lukket helt ned, hvor der kan lægges billeder op på nettet hvor ens billeder stadig er private og der kan linkes billeder til recordere forum.Nogle der har en ide til et program hvor der kan ligges billeder op hvor de ikke bliver alles eje, så de evt. kan slettes igen. Google drive kan jeg ikke få til at virke. Tror fejlen ligger i det er https i stedet for HTTP som recordere anvender af billede kode.


Kort sagt et program med billedtjeneste der tillader at ligge billeder op og linke til forum som recordere i billede upload?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2016 kl. 22:07
Hvad med Flickr

Jeg har over 10.000 billeder der    
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2016 kl. 22:16

Google Photos.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2016 kl. 02:50
Jeg har flickr og google fotos Smile
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2016 kl. 06:43
Prøver Flickr. Andre har flere gode bud?

Redigeret af JackD84 - 17-August-2016 kl. 06:57
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2016 kl. 10:15
Oprindeligt skrevet af JackD84 JackD84 skrev:

Prøver Flickr. Andre har flere gode bud?

Flere har allerede nævnt Google Fotos - hvis du tidligere har brugt Picasa til at gemme billeder online, så er de nu tilgængelige i Google Fotos.
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2016 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Oprindeligt skrevet af JackD84 JackD84 skrev:

Prøver Flickr. Andre har flere gode bud?


Flere har allerede nævnt Google Fotos - hvis du tidligere har brugt Picasa til at gemme billeder online, så er de nu tilgængelige i Google Fotos.


Er ikke sikker på det er muligt at linke til forum side med Google fotos, har det installeret. Det jeg vil bruge det til er at lægge billeder i min tråd på recordere. Synes ikke jeg kan se nogle steder den mulighed. Recordere melder fejl når jeg forsøger at linke til siden. Det er https og går ud fra recordere kun vil godtage HTTP linkede billeder😄
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2016 kl. 17:08
Det vil selvfølgelig kræve at billederne tagges så de er offentligt tilgængelige. eller en public folder i google drive hvor du kan linke til billedet
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 10:29
Ja, jeg må prøve igen og denne gang igen resize dem til at være 800x600. Selvom jeg tror det ikke kan lade sig gøre.

Nogle der har fået det til at virke?😓

Måske admistrator skal kontaktes om hvordan billederne kan uploadedes med tjenester og en sticky tråd😀

Redigeret af JackD84 - 18-August-2016 kl. 10:30
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu