recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - God kunderservice?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

God kunderservice?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: God kunderservice?
    Sendt: 12-September-2016 kl. 14:53
Jeg har lige haft en reparationssag i elgiganten og jeg er enormt glad for det endelige resultat.

Før ca. et år siden købte jeg en et år gammel brugt Lenovo for 1000. Jeg har aldrig været tilfreds med den, da tastaturet var elendigt at skrive på i og med at anslagene ikke blev registreret, med mindre man ramte lige midt på tasten, men den har gjort det fint til til surfing og lidt streamin. Ikke framragende, men nyprisen var også kun 1888.

For en måned siden stod harddisken så af. lidt heldigt, da det var 14 dage før garantien udløb. Planen var sådan set at jeg ville sælge den, når den kom retur.

Den blev repareret, men Elgiganten gav den oprindelige ejer besked om at den var klar. Jeg måtte selv ringe for at få at vide den var kommet retur.Garantien var derfor også udløbet da jeg skulle afhente computeren med en frisk harddisk installeret. Derfor var jeg også en lidt besværlig kunde der insisterede på at undersøge om den fungerede tilfredsstillende, før jeg tog den med ud af butikken. Det tog lidt tid og jeg blev ret træt af at den nu var med Windows 8, som jeg aldrig er blevet gode venner med. Den var godt nok oprindelig købt med windows 8, men som følge af reparationen havde jeg nu et dårligere produkt end jeg indleverede, da jeg ikke længere gratis kunne opgradere til win10

Derfor efterlod jeg den ved serviceskranken. det var den 31. juli og det var aftalen at de ville undersøge med serviceværkstedet og der kunne komme windows 10 på og ringe tilbage til mig senest den 2. september. Der skete ikke rigtig noget så jeg måtte selv ringe til dem efter at have ventet en ekstra uge. det var nu blevet den 9. september.

De viste sig så at jeg var så heldig at min computer var blevet væk i deres system, så elgigantens løsning var at jeg kunne få pengene retur, dvs. sige den oprindelige pris på 1888.

Aldrig har jeg været så glad for at nogen har smidt mine ting væk. 
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2016 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Aldrig har jeg været så glad for at nogen har smidt mine ting væk.

Men du skriver stadig:
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Jeg er ikke ordblind men har en Lenovo til 1888 fra elgiganten. Tastaturet er elendigt.

Det er jo ikke længere rigtigt .
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2016 kl. 15:14
Nej du har ret.

retter det med det samme


endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu