recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad familiedeling og iTunes gavekort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad familiedeling og iTunes gavekort

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPad familiedeling og iTunes gavekort
    Sendt: 24-September-2016 kl. 17:04
Vi er fire i vores familie med hver vores iPad og iTunes konto.
Vi benytter så familiedeling, så vi kan deles om vores apps.
Fruen har registreret sit betalingskort, så alle indkøb går over hendes kort.

Min søn har så fået et iTunes gavekort, og har indløst det, så nu står der 200kr på hans iTunes konto.
Men hvis han foretager et køb, så bliver pengene trukket fra fruens betalingskort, og ikke fra hans iTunes kontoConfusedConfused

Hvis han melder sig ud af familiedeling, så mister han retten til vores familieindkøbte apps.
Hvis han så derefter melder sig ind i familedelingen igen, er han tvunget til at geninstallere alle de fælles indkøbte apps.
Det har vi nemlig gjort en gang før, og så mistede han alt sit Minecraft, og skulle starte forfra (stor familie krise).

Så hvordan fanden kan han benytte de 200kr til at foretage køb i app-store, uden at skulle melde sig ud af familie delingQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestion
Mvh Jesper
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2016 kl. 17:13
Skal åbenbart bare have lidt støre tålmodighed.
Her et par timer efter han havde købt en app (og lige efter jeg havde startet denne tråd), blev pengene alligevel trukket fra hans konto, så jeg lukker trådden igen.

Mvh Jesper
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu