recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung tab genstarter, hvordan rooter jeg den ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung tab genstarter, hvordan rooter jeg den ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mondeo93 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mondeo93 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung tab genstarter, hvordan rooter jeg den ?
    Sendt: 29-September-2016 kl. 17:31
Hej
 
Har en Samsung tab 10,1 GT-N8020, der uden varsel begyndte at genstarte af sig selv og det bliver den ved med så længe der er strøm på.
Hard reset hjælper intet har også haft den skilt ad for at kunne tage strømstikket fra batteriet fra i nogle timer, for at se om det hjalp 
 
Har også prøvet at roote den med Odin 3.07 program, men det eneste der sker er at den downloader zip programmet og genstarter og igen starter forfra med at genstarte.
 
Noget må jeg gøre forkert med at roote den, da det er første gang jeg prøver at roote android, hvordan rooter man sådan en korrekt for at ligge ny software/styresystem på ny ind på den ?
 
Hilsen mondeo
Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rawi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2016 kl. 23:28
Kan du komme i Recovery mode?
Til top
mondeo93 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mondeo93 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2016 kl. 11:58
Ja, og det eneste der sker er at den resetter tabletten og så starter det forfra
Til top
Blu-ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2008
Status: Offline
Point: 869
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blu-ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2017 kl. 12:27
Hej jeg oplever samme problem med en samsung galaxy tab s, fandt du en løsning på problemet ?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu