recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa Mit tv erfaringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stofa Mit tv erfaringer

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2016 kl. 07:36
Samme problemer her med alle dr's kanaler.
Har prøvet alt i samarbejde med support, men intet har hjulpet.
Jeg har efterfølgende koblet forstærker fra og fordeler, så der nu kun er signal et sted i huset.
Så går det lige , zaptor boksen viser 38 db og ingen fejl.
Stofa mener det er installationen som det er galt med (som de selv har lavet) men blev snydt sidste gang de var forbi, jeg skulle betale for at ingenting blev lavet.Så er ikke så vild med besøg fra dem, men kan jo blive nødvendigt
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
Bruger udmeldt 37 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2013
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2016 kl. 11:44
Skal Stofa ikke garantere, at det virker da de lavede installationen, hvorfor skal du så betale for et fejlfyldt produkt, og så endda betale for de kommer ud og kigger på det efterfølgende, det lyder forkert, det må da stå for deres egen regning.Question 
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2016 kl. 11:54
Oprindeligt skrevet af Jan2013 Jan2013 skrev:

Skal Stofa ikke garantere, at det virker da de lavede installationen, hvorfor skal du så betale for et fejlfyldt produkt, og så endda betale for de kommer ud og kigger på det efterfølgende, det lyder forkert, det må da stå for deres egen regning.Question 

Hvis du betaler Stofa for at komme og lave din installation, opsætning af bokse osv. så skal det selvfølgelig virke - men hvis du efter 2-4 år ringer og siger du har problemer, forventer du så at det er gratis?!

Der kan være sket flere ting siden installationen blev lavet - du kan have flyttet rundt på ting, du kan have fået nye enheder (TV osv.) du kan have skiftet kabler, der kan være kommer skader på kabler, stik osv.

Det der er Stofas ansvar, og som du ikke skal betale for at der gøre noget ved, er signalet IND i huset, altså signalet i selve standeren. Stikledningen ind til huset er også dit eget ansvar.

Men hvad med at vi holder os lidt til emnet?

Hvis folk har problemer (og det gælder også dig) så er I velkomne til at smide mig en PM med et kundenummer, så skal jeg gerne se hvad jeg kan gøre - inden for rimelighedens grænser.

Jeg kan på forhånd selvfølgelig ikke vide hvad der er galt, men ud fra symptomer og fejlsøgning kan vi nok finde frem til et eller andet.

Som skrevet, hvis folk har problemer med specifikke kanaler der hakker, pixelerer osv. så er det som regel fordi den enkelte QAM som kanalen ligger i har problemer, altså er der problemer med de spcifikke frekvenser, og det er normalt noget med kabling, stik osv. men kan også være signalet i standeren, og hvis det er det, så koster det altså IKKE noget at få kigget på.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2016 kl. 16:22
Kan sagtens være installationen. Alt kan gå i stykker. Også selvom det er stofa der har lavet det.

Det var ikke for nylig jeg har haft besøg af en tekniker, det var i forbindelse med noget internet, som ikke virkede.

Den kontakt jeg har haft med support, i forbindelse med dr's kanaler, var aldeles fremragende, alt skulle afprøves inden et teknikerbesøg kunne komme på tale.
Det var rart at få den form for betjening.

Sender lige kundenummer til dig Zulfo.


Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2016 kl. 17:07
Oprindeligt skrevet af Theilo Theilo skrev:

Kan sagtens være installationen. Alt kan gå i stykker. Også selvom det er stofa der har lavet det.

Det var ikke for nylig jeg har haft besøg af en tekniker, det var i forbindelse med noget internet, som ikke virkede.

Den kontakt jeg har haft med support, i forbindelse med dr's kanaler, var aldeles fremragende, alt skulle afprøves inden et teknikerbesøg kunne komme på tale.
Det var rart at få den form for betjening.

Sender lige kundenummer til dig Zulfo.



Jeg har modtaget det Smile

Jeg tillader mig at holde weekend, men lover at kigge på hvad jeg kan se på mandag Wink
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
WilliamP Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér WilliamP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2017 kl. 15:38
Det var iøvrigt ikke mange der kunne berette om erfaringer med mitTV, så her er mine:

Jeg ser meget fodbold, så de fleste måneder veksler jeg mellem 3+, canal6, tv3sport 1 og 2, og Canal9, men har endnu ikke oplevet at have behov for ALLE nævnte kanaler i samme måned. TV2 er altid købt. 
Så i stedet for pakke 3 for +500kr/mdr, betaler jeg mellem 200-300 kr/mdr.

Men ja, det er lidt irriterende at have en boks tilsluttet, men det må være sådan. Dog vil jeg gerne rose den måde man køber kanaler på, det er virkelig nemt, også lækkert  at man kan se 3 minutters preview hver dag. 

Dog, og den er nok henvendt til @zulfo, Tv3+ virker ikke som preview. Kan godt købe, ikke via blå knap, men skal ind i menuen for at købe. Er det noget du kan kigge på? Har forsøgt jeres support, det kom vi ikke videre med. Mit kunde nr er: 9408525
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2017 kl. 20:49
Oprindeligt skrevet af WilliamP WilliamP skrev:

Dog, og den er nok henvendt til @zulfo, Tv3+ virker ikke som preview. Kan godt købe, ikke via blå knap, men skal ind i menuen for at købe. Er det noget du kan kigge på? Har forsøgt jeres support, det kom vi ikke videre med. Mit kunde nr er: 9408525

Jeg skal prøve at give det videre i morgen.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
WilliamP Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér WilliamP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2017 kl. 12:10
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af WilliamP WilliamP skrev:

Dog, og den er nok henvendt til @zulfo, Tv3+ virker ikke som preview. Kan godt købe, ikke via blå knap, men skal ind i menuen for at købe. Er det noget du kan kigge på? Har forsøgt jeres support, det kom vi ikke videre med. Mit kunde nr er: 9408525

Jeg skal prøve at give det videre i morgen.

Ok - tak
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2017 kl. 15:14
Oprindeligt skrevet af WilliamP WilliamP skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af WilliamP WilliamP skrev:

Dog, og den er nok henvendt til @zulfo, Tv3+ virker ikke som preview. Kan godt købe, ikke via blå knap, men skal ind i menuen for at købe. Er det noget du kan kigge på? Har forsøgt jeres support, det kom vi ikke videre med. Mit kunde nr er: 9408525

Jeg skal prøve at give det videre i morgen.

Ok - tak

Kunne jeg få dig til at tjekke preview igen?

Selve køb med blå knap tror jeg ikke vi har fået fikset endnu, men der kigges på det.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
WilliamP Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér WilliamP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2017 kl. 13:47
Preview virker nu! Men som du selv siger, så mangler den blå knap til den kanal :) 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu