recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG E6 vs B6
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG E6 vs B6

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG E6 vs B6
    Sendt: 20-November-2016 kl. 10:03
Nu tror jeg snart OLED skal ind i stuen og har skarp fokus på LG

Hvad er forskellen på LG E6 og B6? 

Hvad jeg kan læse mig til skulle billedkvaliteten være den samme, men hvad adskiller de to modeller?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2016 kl. 10:27
Samme panel, men 3D og andet design på E model er hovedtrækkene. Der er muligvis et par ting mere.

Redigeret af Kampus - 20-November-2016 kl. 10:27
Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2016 kl. 19:34
Har E6 ikke en bedre processor med mindre input lag til følge? Samt selvfølgelig bedre lyd pga. den større højttaler.
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2016 kl. 06:20
Jeg kunne lige netop forestille mig /frygte at de skærer ned på indmaden så TV'et virker langsommere ved f.eks. opstart af apps etc. Derfor også spørgsmålet.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2016 kl. 12:29
E6 skulle køre med en hurtigere processor, og så er lyden markant bedre i den - ud over de forskelle som er nævnt. Når TV'et kører HDR, så skal du ikke rode med ret meget i menuerne før du får den i knæ på E6'eren, så hvis processoren er svagere, så kunne det godt være et issue. Jeg har kun testet E6'eren.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu