recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PC stol (gamer stol)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PC stol (gamer stol)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PC stol (gamer stol)
    Sendt: 29-November-2016 kl. 21:33
Måske ikke direkte hardware, men lidt er det vel. Undskyld hvis det er posted forkert sted.

Jeg er på udkig efter en god stol, som jeg skal sidde mange timer i. Jeg har set Elgiganten har en stol de kalder for Arozzi Enzo, og den ser ret komfortabel ud, men er der nogen her der har erfaringer med den stol, eller evt. kan anbefale andre, så hører jeg gerne Smile

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2016 kl. 17:36
nu er det ikke noget elgiganten kalder den. - det hedder mærket jo rent faktisk. Proshop.dk og andre har en lang række stole, og jo de er ganske komfortable. men hvis du nu brugte lidt tid på at forklare os andre hvad det er for nogle krav DU stiller til en stol, så ville det måske være lettere at anbefale. jeg er selv ganske glad for min stol som er købt i hansen møbler. ligner en sparco stol (min hedder speedy1) og man sidder egentlig ganske fortræffeligt i den, men jeg sidder så heller ikke 20timer om dagen i den.
gamerstole kan du næsten altid finde videoreviews af på youtube. det gør det lidt lettere at se.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2018 kl. 11:33
Ud og prøve stolene. det er den eneste måde du
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2018 kl. 16:07
Der også mange der anbefaler at man undgår stole der er mærket med "gamer" og i stedet går efter en god kontorstol. F.eks Markus fra Ikea

En af grundene er, at gamerstole generelt har mere fokus på udseendet frem for ergonomien. 
F.eks er sidestøtten mere bevendt i  rallybiler end den er når man sidder ved et bord foran en skærm.

Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2018 kl. 21:51
tjek hvornår tråden er fra!
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2018 kl. 15:57
Hellere sent end aldrig...
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu