recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor køber man CD'er?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor køber man CD'er?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brasch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brasch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvor køber man CD'er?
    Sendt: 02-December-2016 kl. 06:57
Så er det blevet 1. jul efter Fona lukkede. Hvor kan man så egentlig købe cd'er i en fysisk butik i København. Det er ikke fordi jeg personligt ønsker at udvide samlingen yderligere, men der er et par ældre generationer i familien der stædigt holder fast
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2016 kl. 07:16
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2016 kl. 07:55
Jeg tror også det næsten er online 

Eller også skal man kigge på Accord, men det er brugte og så er det nok ikke nyudgivelser man skal kigge efter
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2016 kl. 10:05
Føtex og Bilka har vel stadig nyudgivelser plus en del populære kunstnere på CD.
Til top
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2016 kl. 12:17
Hvad er "CD" og hvad er "FONA"? Wink
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2016 kl. 12:43
Nu har jeg tilfældigvis været i København for en måneds tid siden, og her var målet tre forskellige Accord-butikker. De har TONSVIS af cd'er, og der er selv sagt noget for enhver smag.

Hvis man bor i hovedstaden har man intet at bekymre sig om. Hvis man bor ethvert andet sted, selv Aarhus, så har man dog ikke mange muligheder. Jeg køber selv praktisk talt alle mine cd'er hos eksterne sælgere på Amazon.co.uk.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2016 kl. 14:28
Oprindeligt skrevet af sd2100 sd2100 skrev:

Hvad er "CD" og hvad er "FONA"? Wink

Hvad er streaming og spotify

Redigeret af Kampus - 02-December-2016 kl. 14:29
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2016 kl. 18:53
Accord er fedt og dem der står i butikken har en god viden om musik og hvad der står på hylderne. Bor man i københavn, så er Soundstation på Gl. Kongevej absolut et besøg værd.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
jackyl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jackyl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2016 kl. 20:43
Bestiller for det meste ved Amazon.de Smile og lige nu har jeg da en ordre på 3 stk på vej og de har jo fri fragt fra 39 € Smile
allan

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu