recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Understøtter Tizen Netflix app HDR?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Understøtter Tizen Netflix app HDR?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
acidman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér acidman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Understøtter Tizen Netflix app HDR?
    Sendt: 06-December-2016 kl. 10:04
Hejsa.

Understøtter Tizen Netflix app på TV KS8005 HDR?

Jeg mener ikke Tizen Youtube app understøtter hverken 4K eller HDR?
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Status: Offline
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2016 kl. 11:19
Det virker i hvert fald på netflix med mit KS7005
Til top
mibu Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mibu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2016 kl. 11:34
Ja, min KS8005 afspiller fint 4k HDR indhold på Netflix. Det kræver dog det store Netflix abonnement for at få 4k.

4k virker også glimrende på youtube. Har ikke lige søgt efter HDR indhold der. Ved heller ikke om youtube understøtter HDR endnu?
/Michael
Til top
acidman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér acidman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2016 kl. 11:41
Oprindeligt skrevet af mibu mibu skrev:

Ja, min KS8005 afspiller fint 4k HDR indhold på Netflix. Det kræver dog det store Netflix abonnement for at få 4k.

4k virker også glimrende på youtube. Har ikke lige søgt efter HDR indhold der. Ved heller ikke om youtube understøtter HDR endnu?

Det lyder godt, tak for svar :-)

Hvis det er generelt du mener, så understøtter Youtube HDR - det virker fint på min Chromecast Ultra :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu