recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Overvågning Hikvision
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Overvågning Hikvision

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Overvågning Hikvision
    Sendt: 10-December-2016 kl. 16:52
Jeg har købt dette Ip kamera:

Min NAS er en Qnap ts-453 pro som kan have tilkoblet 2 stk ip kamera gratis.

Når jeg er logget på NAS'en og vælger app'en Surveillance Station - tilføjes kamera ved at søge automatisk eller angive ip mv manuelt. 

Der er lys i kameraets dioder og der er en grøn diode nede på printpladen inde i kameraet som blinker...så både power og ethernet-forbindelse bør virke - alligevel finder programmet ikke kameraet.
Hvad er der mon galt? Hvad kan jeg prøve?

Se evt videoen fra 3min 33 sek:


Redigeret af Warren - 10-December-2016 kl. 16:57
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2016 kl. 21:47
Nu er jeg ikke så meget ind i IP kamera verdenen men selv om alle lamperne lyser som de skal så kræver det vel at kameraet er på samme netværk som din NAS. Her mener jeg både IP adressen og subnet mask.
Prøv evt. at hente SoftPerfect Network scanner og check det.
Programmet er gratis.


Redigeret af Dorf - 10-December-2016 kl. 21:47
Til top
HomeTheater Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HomeTheater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2016 kl. 01:07
Kameraet skal aktiveres, og du skal give det en ip adresse, som virker på dit netværk. De bliver som regel leveret med ip 192.168.1.64
Hent evt sadp tools på Hikvision hjemmeside, husk at finde version 3. Det finder dit kamera og giver adgang til det.
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2016 kl. 18:16
Mange tak til jer to. Jeg hentede sadp tools - og så var det faktisk bare at rette ip'en.
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2016 kl. 14:21
Hvordan får jeg via min Macbook adgang til at se IP kameraets billede? Skal der opsættes noget bestemt før det virker uden for ens hjem? Skal jeg connecte til den ip som jeg tilrettede ip kameraets ip til at være fremover. 
Et bestemt program eller taster man bare i en browser? Har hentet QVR client, men ved ikke om det er det rette.

Vil også gerne vide hvordan man skaber forbindelse via Vmobile app'en (til Iphone).
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu