recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos Playbar - nextgen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos Playbar - nextgen

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2017 kl. 15:31
Subben er et must!

Kører et Play1 stereo sæt med sub, både i stuen og i vores køkken.

Det gør en verden til forskel.

Har ikke prøvet at lave et stereo setup med mine play5gen2 og en sub, men jeg er helt sikker på at det lyder endnu mere svedigt :-) 
MORE BASS
Til top
pointwood Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pointwood Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2017 kl. 15:57
Dyrt med 2x Play:5 som baghøjtalere og vil det gøre den store forskel når de "kun" skal fungere som baghøjtalere?
Jramskov
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2017 kl. 17:18
De bliver skam heller ikke brugt som baghøjttalere.

Der står en på badeværelset, og en i træningsrummet.

Min pointe, som kom svagt igennem, var at det lyder super med 1 play 1 og en sub - Og da Play5gen2 spiller SÅ meget bedre end de ældre enheder, tænker jeg at det lyder endnu bedre :-) 
MORE BASS
Til top
pointwood Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pointwood Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2017 kl. 18:17
Ja, jeg forstod det godt :) Min kommentar var blot at det ville gøre setup'et væsentligt dyrere uden at gøre den helt store forskel. Hvis det var fronthøjtalere ville det give mere mening, men det klarer soundbaren.
Jramskov
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu