recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til indstillinger på LG 55B6
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til indstillinger på LG 55B6

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mikl Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til indstillinger på LG 55B6
    Sendt: 19-December-2016 kl. 19:09
Jeg har et par spørgsmål til mit nyerhvervede LG 55B6:

Spørgsmål 1:
Når TV'et er slukket og jeg trykker på en kanalknap (talknap), forventer jeg at den tænder på antenneinputtet og vælger den kanal jeg har valgt, sådan som alle TV alle dage har fungeret. Men i stedet vælger den HDMI 2 hvor mit Apple TV sidder og bliver overrasket over, at der ikke er noget signal (Apple TV er slukket). Hvordan kan jeg få den til bare at tænde for en antennekanal når jeg trykker på et tal?

Jeg fik under opsætningen af TV'et valgt HDMI 2 som en Set Top Boks, som vist har en særlig prioritet i TV'et, men har senere ændret den til "Anden Boks". Kan det have noget med det at gøre?

Spørgsmål 2:
Den røde cursor til at pege med skærmen med er ganske fiks, men ind imellem irriterende. Er det muligt at få den til helt at forsvinde?


Redigeret af mikl - 19-December-2016 kl. 19:09
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu