recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lave video af garage hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lave video af garage hjælp

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lave video af garage hjælp
    Sendt: 30-December-2016 kl. 17:53
Hej.

Er der en i Københavnsområdet der er frisk til at hjælpe med optagelse af bilsamling i garage.

Vil lave en kort video med start og slutfrekvens hvor port åbner og lukker samt en masse billeder af hver bil og lidt video, alt til musik fra Inception nummeret Time.
Har både Vegas Pro samt Nikon SLR D5600, regner med 1080P og det er på 4 min 35 sekunder.
SVP03
Til top
Molbech Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2009
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Molbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2016 kl. 20:28
Det kunne jeg da måske godt lokkes til. Jeg bor godt nok i østjylland, men hvis du vil give en skilling til broen, vil jeg da gerne hjælpe uden det skal koste dig nogetSmile

Jeg har selv Canon DSLR, Glidecam, RØDE mikrofon (til optagelse af evt. motorlyde osv), fotolys, faste, zoom og vidvinkel objektiver. Bruger godt nok selv Final Cut Pro X, men slut resultatet ender nok med det samme Smile

Du må sige til hvis det kan bruges. 




Redigeret af Molbech - 30-December-2016 kl. 20:44
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2016 kl. 10:55
Det kunne klart være en mulighed, selvom afstanden er lidt stor.
Der er 8 biler og hvis hver skal have taget foto og noget glidecam går tiden jo ikke så hurtigt.
Men vil gå i gang med at tage billeder af bilerne her efter nytår.
SVP03
Til top
Molbech Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2009
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Molbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2016 kl. 15:59
For mig gør det intet med broen, så er turen heller ikke længere Smile

Tingene tager rigtig nok en god rum tid, men hvis du kan bruge min hjælp, så finder vi da bare en dag hvor jeg afsætter hele dagen, så vi får lavet noget lækkert. 

Du kan bare smide en privat besked hvis det er, så finder vi da bare en dag i det nye år.




Redigeret af Molbech - 31-December-2016 kl. 16:18
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2017 kl. 08:07
Super, jeg vender tilbage.
SVP03
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu