recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Surround setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Surround setup

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Sunbao Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Middelfart
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sunbao Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2016 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af Snigerdis Snigerdis skrev:

Der er pt en pioneer vsx-922 til salg her på forum. Den bør kunne erhverves for ca. 1000,-. Det er en udmærket maskine.

Hmm noget du har link til kan ikke lige se den
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2016 kl. 14:49
Oprindeligt skrevet af Sunbao Sunbao skrev:

Oprindeligt skrevet af Snigerdis Snigerdis skrev:

Der er pt en pioneer vsx-922 til salg her på forum. Den bør kunne erhverves for ca. 1000,-. Det er en udmærket maskine.


Hmm noget du har link til kan ikke lige se den


Den er solgt.

M.v.h.
Til top
Sunbao Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Middelfart
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sunbao Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2016 kl. 15:07
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Sunbao Sunbao skrev:

Oprindeligt skrevet af Snigerdis Snigerdis skrev:

Der er pt en pioneer vsx-922 til salg her på forum. Den bør kunne erhverves for ca. 1000,-. Det er en udmærket maskine.


Hmm noget du har link til kan ikke lige se den


Den er solgt.

M.v.h.

Godt, så var jeg i det mindste ikke blind :D
Til top
Sunbao Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Middelfart
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sunbao Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2016 kl. 16:24
Er TX-SR444 noget værd ? en ven der taler om den skulle være god.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2016 kl. 17:26
Jeg vil ikke anbefale ONKYO. For stor sandsynlighed for at få HDMI-board fejl.

M.v.h.
Til top
Sunbao Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Middelfart
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sunbao Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2017 kl. 15:50
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Jeg vil ikke anbefale ONKYO. For stor sandsynlighed for at få HDMI-board fejl.

M.v.h.

Fjong :)
Nå kæresten kræver en reciever med noget spotifty connect, hvad er der af muligheder i den billige ende der ? er selv stødt på AVR-X1300W  men hvad findes der ellers ? og hvad kan i anbefale.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2017 kl. 16:09
Yamaha RX-V481. Ca. samme pris som Denon.
Men du vil få meget mere/større receiver for pengene, ved at finde en nyere brugt (1-2 år gammel).

M.v.h.
Til top
Sunbao Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Middelfart
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sunbao Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2017 kl. 19:41
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Yamaha RX-V481. Ca. samme pris som Denon.
Men du vil få meget mere/større receiver for pengene, ved at finde en nyere brugt (1-2 år gammel).

M.v.h.

Det er klart men finder umildbart kun et enkelt med det indenfor 75 km afstand, og det er så Okyo  TX-NR525
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2017 kl. 19:50
Køb en Onkyo, spil i lotteriet, det kan være at du er heldig og ingen problemer får.
Jeg er kedelig, jeg vil være sikker på at mit udstyr holder min tid ud, så jeg køber ikke Onkyo.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2017 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af Sunbao Sunbao skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Yamaha RX-V481. Ca. samme pris som Denon.
Men du vil få meget mere/større receiver for pengene, ved at finde en nyere brugt (1-2 år gammel).

M.v.h.


Det er klart men finder umildbart kun et enkelt med det indenfor 75 km afstand, og det er så Okyo  TX-NR525


Bestil online!

M.v.h.
Til top
Sunbao Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Middelfart
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sunbao Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2017 kl. 19:58
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Sunbao Sunbao skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Yamaha RX-V481. Ca. samme pris som Denon.
Men du vil få meget mere/større receiver for pengene, ved at finde en nyere brugt (1-2 år gammel).

M.v.h.


Det er klart men finder umildbart kun et enkelt med det indenfor 75 km afstand, og det er så Okyo  TX-NR525


Bestil online!

M.v.h.
Nu var det skam også i forhold til at købe brugt :)
Til top
Sunbao Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Middelfart
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sunbao Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2017 kl. 19:59
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Køb en Onkyo, spil i lotteriet, det kan være at du er heldig og ingen problemer får.
Jeg er kedelig, jeg vil være sikker på at mit udstyr holder min tid ud, så jeg køber ikke Onkyo.

Klaus

Det ville da være dumt at købe hvis det står så slemt til som du siger :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu