recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Internet via kabel-tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Internet via kabel-tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
smartguy1011987 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Januar-2017
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smartguy1011987 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Internet via kabel-tv
    Sendt: 02-Januar-2017 kl. 17:41
Hej med jer
Ved ikke helt, om jeg er landet det rigtige sted :-)

Men jeg skal bruge et længere kabel, end det, som følger med ved YouSee (altså kablet mellem antennestik og router). Nogen der kender navnet på det, og hvor man i så fald kan købe det i hvidt?
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2063
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2017 kl. 18:33
Det er et antennekabel med f-connector, som også bruges til satellit modtager. Kabel-shops har dem, men formentlig også nærmeste byggemarked....
miri
Til top
aeble Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aeble Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2017 kl. 07:45
YouSee kan normalt sende dig et rimelig langt kabel uden beregning, det er i hvert fald et forsøg værd.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2017 kl. 10:35

Det er vist ikke gratis længere.
Det billigste er at købe kablet i den nødvendige længde og montere Connectorerne på det selv.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu