recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogen med MC herinde? Så tjek lige det her
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nogen med MC herinde? Så tjek lige det her

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nogen med MC herinde? Så tjek lige det her
    Sendt: 06-Januar-2017 kl. 10:35
Ved ikke om det passer helt ind i forummets generelle emner, men det er jo "Bruger til bruger" sååå :)

Hvis du kører MC sidder du nok også og tripper efter at datoen hedder 1. marts og saltet vaskes væk fra vejene :P 
Indtil da vil jeg lige dele lidt videoer som mine venner og jeg har flækket sammen igennem det seneste år (og en smule fra 2015). 

Vores første:
https://www.youtube.com/watch?v=-n8USrV1m7w

Nr. 2:
https://www.youtube.com/watch?v=W4zDvHaFuPc

Nyeste: 
https://www.youtube.com/watch?v=451ZGBBZMEA

Udstyr vi bruger:
GoPro Hero 4 Silver (mange)
DJI Phantom 3 Drone
Sony A6000
Sony FDR-AX100
Adobe Premiere Pro
Adobe After Effects


God fornøjelse :D


Redigeret af Juiceren - 06-Januar-2017 kl. 11:23
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2017 kl. 10:55
Første tanke: "MC" - fedt, jeg har en Moving Coil-pickup, så nogle gode tips her. Nåh, ok - salt, det var ikke den slags MC!
Anden tanke: knallert 30 skal holde sig på cykelstierne ;-) Det var en joke!!!

Superflotte optagelser! Især dem ovenfra!

Måske du kan supplere med hvilket udstyr, som I har brugt til optagelserne? Så er emnet helt sikkert inde for forummet.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2017 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af Splinten Splinten skrev:

Første tanke: "MC" - fedt, jeg har en Moving Coil-pickup, så nogle gode tips her. Nåh, ok - salt, det var ikke den slags MC!
Anden tanke: knallert 30 skal holde sig på cykelstierne ;-) Det var en joke!!!

Superflotte optagelser! Især dem ovenfra!

Måske du kan supplere med hvilket udstyr, som I har brugt til optagelserne? Så er emnet helt sikkert inde for forummet.

Haha ja okay, sorry hvis du blev alt for skuffet LOL
Smider da lige vores setup ind - god ide! 
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top
Damme Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Rønde
Status: Offline
Point: 253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2017 kl. 13:12
Man bliver sgu' da helt nostalgisk af at se de fede kværne og deres glade drenge. Kan være man skulle investere i et sådan dyr igen, efter at ungerne er flyttet hjemmefra Wink

Super dejligt at se at der stadig er nogen der kan begejstres af verdens fedeste transportmiddel!

Ser frem til næste sæson af føljetonen.
Til top
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2017 kl. 13:18
Oprindeligt skrevet af Damme Damme skrev:

Man bliver sgu' da helt nostalgisk af at se de fede kværne og deres glade drenge. Kan være man skulle investere i et sådan dyr igen, efter at ungerne er flyttet hjemmefra Wink

Super dejligt at se at der stadig er nogen der kan begejstres af verdens fedeste transportmiddel!

Ser frem til næste sæson af føljetonen.

Det kan i hvert fald kun anbefales, det er super lækkert at komme ud og trille efter en lang dag på job! Big smile

Du kan bare trykke "Abonner" inde på vores kanal, så får du helt automatisk næste i rækken så snart vi laver noget nyt (og det er der skam planer om!) 
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2017 kl. 17:11
Oprindeligt skrevet af Juiceren Juiceren skrev:

Hvis du kører MC sidder du nok også og tripper efter at datoen hedder 1. marts og saltet vaskes væk fra vejene. Indtil da vil jeg lige dele lidt videoer som mine venner og jeg har flækket sammen igennem det seneste år (og en smule fra 2015).

Det gør jeg da (Yamaha MT-07) og tak for et lille lyspunkt på denne årets koldeste dag.
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2017 kl. 18:27
Det var da nogle gode videoer.

Martin
Aprilia SL1000
Til top
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2017 kl. 09:46
Så lidt Jwin, og tak sl1000 Thumbs Up
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2017 kl. 08:56
Super godt lavet.
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu