recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung optager
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung optager

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bente holme 12 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Februar-2015
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bente holme 12 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung optager
    Sendt: 06-Januar-2017 kl. 22:15
Jeg har en ny indkøbt optager SamsungBD - H 8500N, den skulle kunne sammen med Boxers Triax med kort. Jeg ville have dem til at arbejde sammen og fandt det også under opstillingen. der blev spurgt efter en kode. Da jeg søgte efter den kunne jeg ikke komme tilbage og nu er det mig helt umuligt at finde stedet. Jeg har luft antenne.
En anden ting hvordan får jeg slettet det optagne, i manualen står tryk E, men det findes ikke på fjernbetjeningen.
Forhåbentlig er der en her der kan hjælpe mig.
Har tidligere fået stor hjælp hos Recorder medlemmer.
Godt nytår.
Hilsen Bente Holme
 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2017 kl. 13:10
Det er ikke sådan det skal fungere. Du skal bruge Samsungen som primær tuner til TV'et, hvis ikke der er DVB-T2 i TV. Boxer kortet skal i Samsungen og forbindes med antennestik og hdmi kabel op til TV.

Hvis menuen låser på Samsungen kan du i første omgang tage strømmen helt fra. Hvis ikke det hjælper, skal der en reset til fabriksindstilling til. Manualen beskriver hvordan.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2018 kl. 09:10
Har haft denne optager samt nummeret større og de er fulde af fejl, den lever sit eget liv og samsung er ikke til meget hjælp. 

At menuen låser er en hverdags ting man må leve med som samsung ejer.


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu