recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Huawei p9 lite - fjerne skærmlås??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Huawei p9 lite - fjerne skærmlås??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ssteincke Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2017
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ssteincke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Huawei p9 lite - fjerne skærmlås??
    Sendt: 18-Januar-2017 kl. 22:04
Jeg er super træt af at have adgangskode på min telefon, og vil gerne fjerne den helt. Desværre kan jeg ikke vælge "ingen adgangskode", feltet er "gennemsigtigt" og kan derfor ikke trykke på det. Nedenunder står der "Deaktiveret af administrator, kryptering eller loginlager", men kan ikke finde ud af hvor jeg skal hen for at få kontrol over noget af det som bliver nævnt.
Fandt et andet forum herinde om det, men fandt ingen endelig brugbar løsning.

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2017 kl. 22:07
Du kan bruge ID touch, det er let
Til top
ssteincke Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2017
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ssteincke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2017 kl. 22:19
Det er selvfølgelig rigtig. Mit nuværende cover gør jeg ikke kan bruge det, venter på et nyt. 
Synes bare det er ret så mærkeligt at man ikke kan fjerne det helt, det har jeg aldrig oplevet problemer med før.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2017 kl. 22:45
Har du ikke en manual.

http://consumer.huawei.com/dk/support/products/manuals/huawei-p9lite-dk.htm

Side 126 er der noget om skærm lås



Redigeret af nesager - 18-Januar-2017 kl. 22:48
Til top
Jes H Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2019
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jes H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2019 kl. 20:36
Gå ind under indstillinger. Tryk på besk.af personlige oplysninger. Tast din adgangskode. Vælg slet skærmlås. Og gå ud af menu.
Eller gå ind på dette link: https://support.google.com/android/answer/9079129?hl=da og følg en anden beskrevet metode
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2019 kl. 19:37
Har du måske sat din mail op til arbejde (via Exhange)?  

Så er dén mulighed for at slå skærmlåsen fra nemlig som udgangspunkt deaktiveret af samme årsag. 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2019 kl. 20:49
Mon ikke trådstarter har fået det løst, siden han sidst var aktiv på recordere for 2 år siden, da tråd blev oprettet Wink Smile 
Mvh. JørgenT
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2019 kl. 10:42
Åh, det snyder lidt nogle gange, når emnerne pludselig popper op blandt de 100 seneste - men jo, det håber jeg da LOL
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu