recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pio 427xd remote, programmérbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPio 427xd remote, programmérbar

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
the_rieper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 545
Direkte link til dette indlæg Emne: Pio 427xd remote, programmérbar
    Sendt: 06-September-2006 kl. 22:02

Hej jeg har bestilt pio 427xd gennem fælleskøbet og kunne godt tænke mig at køre med selector sagem 81.

Da jeg synes at det er vildt besværligt med flere remotes og i øvrigt synes at sagems remotet er ret grim og uatraktiv( i hvert fald i forhold til pio'ens) kunne være lækkert hvis den var programmérbar så man kunne nøjes med at bruge den..  Det jo lidt nederen at man får en så lækker remote med til pio'en som man så ikke kan bruge til at skid andet end kalibrering...!! eller er det kun mig der har det sådan?

Da det (går jeg stærkt ud fra) er den næsten samme remote der følger med til det gamle 436xde må der være nogen der kan hjælpe!?

Har iøvrigt lige været inde på hifiklubben.dk og set på fjernbetjeninger. nogen der har erfaringer med NAD DV1?  den ser jo super lækkker ud!! http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Tilbehoer/Fjernbetje ning/NAD_DV1_fjernbetjening_Soelv.htm

på forhånd tak!

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu