recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvad gør man vis man ikke for sin vare
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hvad gør man vis man ikke for sin vare

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kimc88 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimc88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hvad gør man vis man ikke for sin vare
    Sendt: 29-Januar-2017 kl. 14:18
hej 
hej er der noget at gøre vis et firma ikke sender en vare Cry?
på onsdag er det 2 uger siden jeg bestilte den, med Express levering. så skulle jeg have den mandag. skrev til dem tirsdag fik mine penge for fragt tilbage da de skulle vær kommet til at sende den uden Express levering. skulle senest have den torsdag. spurgte om jeg kunne få så jeg kunne spore pakken men kunne jeg ikke.
skrev til dem fredag og de sagde at de ikke kunne spore min pakke.Angry
hvad gør jeg? 
fandt lige det har hvor der er en der advarer i mod dem  http://www.naturephotos.dk/NaturePhotos_show_traad_ny.php?menu=45&kgf=1843

VH kim christensen Cry
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2017 kl. 14:39
Nu har du jo handlet et sted uden for danmark der er kendt for sende gråimport.
Hvis du har betalt med dit VISA/MASTERCAD, så kan du lave índsigelse i banken,
 
Til top
kimc88 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimc88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2017 kl. 14:45
okay har betalt med visa.  de har da adresse i Holstebro 

Redigeret af kimc88 - 29-Januar-2017 kl. 14:46
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2017 kl. 19:12
Lad mig se om jeg forstår det her korrekt:

1) Det er ikke naturephotos.dk du havde en bøf med, men et firma der hedder rhinocamera.dk som  du mangler en vare fra??
2) Som jeg forstår det du skriver, så lagde du en bestilling onsdag d. 18/1, altså for 10 dage/7 arbejdsdage siden.
3) Tirsdag d. 24/1 kontakter du dem fordi du ikke har modtaget varen. De beklager at de er kommet til at sende din vare uden ekspres og uden track and trace og giver dig ekstraportoen for ekspresforsendelsen tilbage.
4) Fredag d. 27/1 har de stadig ikke track and trace på pakken uden track and trace.

Du nævner ikke noget om hvad det er for en vare eller hvor den bliver sendt fra, men 7 arbejdsdage for en vare sendt med "langsom post" er ikke noget jeg ville blive overrasket over. Jeg er med på, at du havde satset på mindre i og med at du betalte for ekspres, men når nu det er gået i vasken er 7 arbejdsdage vel ikke noget usædvanligt? Jeg handler en del på nettet og det er ikke usædvanligt med en 8-10 arbejdsdage for en pakke fra fx. UK og en lille måned for en pakke fra Kina. Er du sikker på din vare blev sendt fra dansk grund, måske har de fjernlager i Belgien?

Set her fra sidelinien kan der sagtens være tale om helt almindelig "træghed" i leveringen af en pakke, du havde vel næppe hidset dig op over 1½ uges leveringstid under andre omstændigheder. Jeg er med på at du håbede på levering i mandags, men når nu pakken ved en fejl blev afsendt som en "ikke ekspres type" er der vel stadig tid tilbage inden det begynder at blive "mystisk"?!?

Jeg ville kontakte dem igen på næste fredag hvis pakken ikke var nået frem inden da. 


Redigeret af strandvasker - 29-Januar-2017 kl. 19:13
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2017 kl. 21:17
Oprindeligt skrevet af kimc88 kimc88 skrev:

okay har betalt med visa.  de har da adresse i Holstebro 
 
Ja i følge deres hjemmeside har de post adresse i Holsterbro. Men efter hvad jeg kan læse holder det ikke.
 
Så vidt jeg ved, så hører de til på Gibraltar.
 
Og de sender varer der er beregnet til marked i østen, så hvis der opstår problemer med produktet og du henvenderdig til leverandører, så vil de ikke røre det på garentien, da det er grå import.

Så du skal have firmaet til at foretage reparationen.
 
På enten fotostart eller phosee kørte der på et tidspunkt et tråd om firmaet og de sendte en advokat efter egeren af hjemmesiden, så han følte sig presset til at slette tråden.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2017 kl. 21:34
Hvis.

Får.
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2017 kl. 22:17
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Hvis.

Får.
Dvs du forstod indlægget, men ønskede blot at træde i to stavefejl/smuttere ?

Eller misforstod jeg noget ??
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu