recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3 mdr. viaplay
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3 mdr. viaplay

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xzioN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Maj-2016
Status: Offline
Point: 281
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xzioN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 3 mdr. viaplay
    Sendt: 30-Januar-2017 kl. 20:59
Hej Allesammen. har fået en chromecast. der står jeg kan få gratis viaplay i 3 mdr. sidste dag er i dag. man skal gå ind på chromecast.com/offers for at få det, men derinde siger den der intet tilbud er i øjeblikket. men på min æske står der det er der. nogle der kan hjælpe mig.
JVC HD750 Projektor
Lissau whiteflex 108"
Sony OLED A1 77”
Pioneer krp-600m kuro
SVS prime satellite speakers 5.0
SVS PB-2000 Sub
Pioneer VSX-LX 50
Canon 7D
Canon 70-300 L objektiv
Canon 50mm F1.4
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 1677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maggerholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2017 kl. 21:47
Oprindeligt skrevet af xzioN xzioN skrev:

Hej Allesammen. har fået en chromecast. der står jeg kan få gratis viaplay i 3 mdr. sidste dag er i dag. man skal gå ind på chromecast.com/offers for at få det, men derinde siger den der intet tilbud er i øjeblikket. men på min æske står der det er der. nogle der kan hjælpe mig.

Er din Chromecast sat op og forbundet til dit trådløse net?
Hvis du har tablet eller Smartphone er der en app til at "caste".
På iOS enheder hedder den nu Google Home.

Start den op, og log ind.
I overste venstre hjørne er der en menu, hvor et punkt hedder Tilbud.
Gå den vej.

Jeg har 3 mdr Viaplay, og 2 mdr HBO Nordic synligt der.
Viaplay udløber idag, HBO Nordic udløber imorgen.
Begge kræver, at man ikke har været oprettet før (dvs man skal oprette en ny konto).

Jeg har benyttet de 3 mdr Viaplay, og aktiverede lige 2 mdr HBO Nordic i lørsdags, så det virker den vej.

Mvh Michael
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu