recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste robotstøvsuger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste robotstøvsuger?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2017 kl. 12:15
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af Plex Plex skrev:

Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Til jer med robotter og katte, hvad kan anbefales og hvad skal man absolut ikke købe??
 Jeg tror det er lidt ligegyldigt... Med 2 katte her i huset, har det aldrig været et problem - de er nærmest ligeglade med den.

Ok, tænkte mere om nogle typer robotter er bedre til kattehår end andre ...?
Ahh sorry Embarrassed
 
Både iRobot 600 og 700 serien har været gode hjemme hos mig, og min nye Neato klarer også kattehår særdeles godt. Ulempen ved Neato, kan dog være at den blæser totterne væk, når den kommer forbi, med dens kraftige udblæsning. Alligevel syntes jeg den fanger det hele... Jeg har trægulv og klinker over det meste af hytten.
 
Kattegrus/sand var iRobot bedre til, sammenlignet med Neato. Neato kan have svært ved at samle det op - især når det ligger i fugerne på klinkegulvet. Alligevel ikke noget jeg anser som et problem.
 
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2017 kl. 15:09
Tak Smile
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2017 kl. 10:56
Vakler mellem Connected og D5 Connected, er prisforskellen på 1700,- det værd når man er ligeglad med det større batteri, turbo/eco mode og kort over huset?? - nogen kommentarer til det?
Til top
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Plex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2017 kl. 12:37
Oprindeligt skrevet af ridderdk ridderdk skrev:

Vakler mellem Connected og D5 Connected, er prisforskellen på 1700,- det værd når man er ligeglad med det større batteri, turbo/eco mode og kort over huset?? - nogen kommentarer til det?
 
Jeg ville nappe en D5, hvis valget var mellem disse to. De er stort set ens, bortset fra manglende display på D5, og småting som coverage map.
 
Mht turbo/eco, så kører min Connected altid turbo. Coverage er da smart, men i praksis er det jo bare lir.
 
D5 er jo en lidt nyere model, og nogen påstår, at den bygger på nyere teknologi end Connected.
 
1700 kr er da en del penge, for noget der er meget tæt på at yde ens.
Til top
JohannesL Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 20-Februar-2019
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohannesL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2019 kl. 20:32
Har fundet denne test af robotstøvsugere til dig: https://megetbedre.dk/bedst-i-test-robotstoevsuger/
Kan være at du kan finde en god en der? Smile
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2019 kl. 22:24
Oprindeligt skrevet af JohannesL JohannesL skrev:

Har fundet denne test af robotstøvsugere til dig: https://megetbedre.dk/bedst-i-test-robotstoevsuger/
Kan være at du kan finde en god en der? Smile


Hvem skriver du til. Seneste besked i tråden er lige under 2 år gammel ;)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu