recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo Airties 7410 spammer mit trådløse netværk...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo Airties 7410 spammer mit trådløse netværk...

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
karkov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 469
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karkov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2021 kl. 21:20
Jeg er med på at dette er en gammel tråd men jeg prøver alligevel

kan en Waoo Airties 7410 med ethernet kabel stadig fungere som AP og bruges til at forbinde en anden Waoo Airties 7410 box trådløst så man kan slippe for at trække kabel til box 2 eller er det nødvendigt med deres smart wifi (dem vil jeg helst slippe for)

Til top
mlock Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Januar-2021
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2021 kl. 01:18
karkov >> har ikke rodet med airties på nogle måde, så mit svar er set ud fra et geneneralt synspunkt men konventionel visdom vil side at du sagtens kan gøre det (hvis ikke det kan er det noget LOR** udstyr) men du bør ikke gøre det, problemmet med at gøre det hedder airtime og ligger i at wifi kun er half-duplex, den nye wifi 6 kan køre full-duplex i et multi-mode setup,
så box1 kommer til at skulle sende data til alle enhender der er forbundet til den og alle enheder der er forbundet til box2. så du kommer til at få et sløvt wifi af det.

så gør dig selv en tjenste og træk et kabel og få et hurtigere wifi
Til top
karkov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 469
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karkov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2021 kl. 09:18
Tak for svar mlock

vil ikke bruge dette wifi net til andet end tv boxene har i forvejen ap fra unifi til normal wifi.

waoo har ikke tv og internet på samme netværk så der er et stik til hver del på deres fiber box.

Så for at undgå at skulle have 2 kablede netværk i huset eller leje deres smart wifi ville jeg prøve denne løsning hvis det er muligt. Det er bare ikke beskrevet nogle steder hos waoo da de hellere vil sælge deres smart wifi
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu